Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Oproep Melding !!

• hfj

Ik wil hierbij even een Oproep door geven. In verband van mogelijk een diefstal uit een Tuin.

Vanmorgen vroeg om een uurtje rond half zeven. Zag mijn man die naar zijn werk zou gaan . iemand met twee Boeddha beelden hartlopen kwam uit de achterkant ketel diepstraat Flevo straat . Heeft de beelden In de bosjes gegooid bij de Slingerbeek flevostraat .En de persoon liep richting eems straat. Dit vonden wij geen zuivere koffie, Dus wij hebben de beelden opgehaald en staan nu hier . Wie o Wie weet van wie de beelden zijn of missen. Kan evt. een foto laten zien .De beelden moeten uit de omgeving ketel diepstraat vandaan komen. Wie kent of weet iemand uit die omgeving Het is een zeer zwaar beeld. En een kleine met goud ge kleurt. De beelden hebben buiten gestaan. Mijn man heeft aan giften gedaan bij de politie.

Mocht je een foto willen zien. stuur even een mailtje door.

Dank u voor de aandacht.

• gabrielle

hallo

bij oinze achter buren zijn 3 boadas gejat

nou is onze vraag zitten er toevallig ook lampjes in.

en zou u anders een foutje kunnen mailen

groetjes gabrielle

• hfj

Hallo beste mensen .

Hierbij wil ik even doorgeven dat de twee Boeddha beelden weer terug zijn bij de huidige eigenaar. Dat lieven mens is er totaal 6 kwijt.

Allemaal gejat uit haar tuin. Gelukkig heeft zei ook aangiften gedaan van de diefstal bij de politie. En via de aangiften van mijn man die ze heeft gevonden heeft zei er twee terug .Mens helemaal in de wolken .En wij ook weer blij voor haar .Dus zo zie je maar weer dat bij diefstal wat dan ook -

je beter aan giften kunt doen. Wand als je geluk hebt kun je je spullen terug vinden.

Bedankt voor uw aandacht

• Jacqueline

Dus….zijn er nou ook mensen die haar boeddah's gevonden hebben, en ze lekker in hun eigen tuin gezet hebben?

Door mensen zoals u (gevonden spullen aangegeven) houd de mens vertrouwen in de medemens. Ik tenminste wèl.