Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wat is er allemaal in de schooten loos?????

• Hallo

Ik hoor de laatste tijd alleen maar rare verhalen,bejaardehuis moet je middags aan

bellen kan je niet zomaar naar binnen.

en vanmiddag blijkt er een meisje van haar fiets getrokken te zijn door een onbekende man,het meisje is

door gillen en te trekken vrij gekomen en heeft weg kunnen rennen gelukkig

wat leven we ook in een rare tijd !!!!!!!!!!

• tante theemuts

er lopen meer gekken los dan dat er vastzitten.mijn zoontje is ook lastiggevallen door een rare vent in de vakantie.denk je dat je kind lekker buiten kan spelen.dit was trouwens ook in de schooten.

• Hallo

Hier heb je helemaal gelijk in,denk je dat je kinderen lekker buiten kunnen spelen en zit jij met de zenuwen.

Iedere gek heeft zijn gebrek maar blijf van een ander af.

• ik

dan zullen we allemaal alert moeten blijven zowel jong als oud en onmiddelijk melding moeten maken bij verdachte dingen

welke gebied gaat het om dan kunnen we opletten met zijn allen

en het bejaardenhuis is inderdaad op slot als de receptie onbemand is

het kwam nogal eens voor dat ongewenste personen er rondhingen

niet echt bevoordelijk voor die oudjes die denken veilig te zitten

de wereld is inderdaad een stuk gekker helaas

laten we opletten aub je moet er toch niet aan denken brrrrrrrrrrrr

• ik

hallo allenmaal,

wat hier staat is niet helenmaal waar.

het meisje is niet van haar fiets getrokken maar daar liep ze naar toe toen een onbekende man haar bij de arm pakte en haar mee wilde sheuren,

zij wist zich gelukkig los te rukken en heeft hulp gezocht.

zij heeft niet lopen gillen maar was wel overstuur,

• tante theemuts

als ik het goed heb begrepen is dit bij het kleine speeltuintje gebeurd bij de flats van de sch en schepenenstr.daar is mijn kind ook lastig gevallen.

• Rick1968

Klopt, het betrof een leerlinge van de school van mijn zoontje, de Schoter Duijn, en inderdaad, ter hoogte van de Schout en Schepenen straat is het gebeurd…we werden als ouder direct door de school geinformeerd..dus we houden onze ogen en oren extra wijd open, en hebben onze kinderen extra goed toegesproken… moet hem niet in mijn handen krijgen hoor, die griezel…

• ik

hallo,

misschien is het wel dezelde man geweest en heeft u het al gemeld bij de politie.

zoniet moet u dit maar snel doen.

• Rick1968

dank je wel voor de bezorgdheid, maar er is direct melding gemaakt bij de politie, en die heeft de zaak in onderzoek…maar we zijn als ouders extra alert..

• ik

heeft iemand ook een signalement al van deze persoon

uiterlijk leeftijd enz enz

dan zou het beter zijn hierop te letten

ik woon zowat naast dat speeltuintje nl

je weet het maar nooit he