Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

4 kamer woning te huur in Den Helder

• 4kamerwoning

Per direct wonen aan de gracht en dichtbij het centrum en alle voorzieningen van Den Helder. Deze

middenwoning heeft 3 ruime slaapkamers, recente keuken, nieuwe badkamer, vloerverwarming

en andere zaken zijn de afgelopen jaren allemaal verbeterd en aangepakt. Dit is een woning waar

u zo in kunt!

Indeling: entree, hal met meterkast, ruime woonkamer, half open keuken met inbouwapparatuur,

onder- en bovenkeukenkasten. Vanuit de achterhal een toilet, badkamer met douche en bad-

meubel alsmede de achterdeur naar de achterplaats, ruime schuur en poort naar de steeg.

Verdieping: overloop, 3 ruime slaapkamers waarbij 1 achterkamer een deur heeft naar het

dak van de aanbouw. Hier zou u nog een dakterras kunnen realiseren. Vanuit de overloop

nog een vlizotrap naar de zolder.

Combi Intergas cv-ketel is van 2005. Begane grondvloer is van beton met vloerverwarming.

Voor meer info betreffende de huurprijs stuur een privebericht via dit prikbord.

• rob

Wat is de huurprijs en aan welke gracht ligt de woning?

• 4kamerwoning

rob Schreef:

——————————————————-

> Wat is de huurprijs en aan welke gracht ligt de

> woning?

Wat is je email dan mail ik je even.

• arthur van zanten

goeden dag

ik zou graag wat meer infomatie willen hebben over deze woning

zoals de prijs gracht en eissen

en of u ook nog andere woningen heeft

met vriendelijke groet a.r van zanten

• 4kamerwoning

arthur van zanten Schreef:

——————————————————-

> goeden dag

> ik zou graag wat meer infomatie willen hebben over

> deze woning

> zoals de prijs gracht en eissen

> en of u ook nog andere woningen heeft

> met vriendelijke groet a.r van zanten

Wat is uw emailadres dan mail ik je even!

• arthur van zanten

hierbij mijn e-mail adres

a_zanten69@hotmail.com

of telefoon 0223724551

• wil

beste arthur

zou graag wat informatie willen betreffende de woning die je te huur aanbiedt

bedankt wil

• Eelco

staat de woning nog te huur?

• Jacqueline

De goede man geeft aan dat ie op zijn privé mail gemaild wil worden…en maar blijven vragen hier….

• 4kamerwoning

De woning staat nog steeds te huur, als u uw mailadres doorgeeft zal ik u de gegevens betreffende het huis door mailen!