Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Mexicaanse griep

• Amber

Zijn er al mensen in Den Helder die de Mexicaanse griep hebben, of iemand kennen die het heeft? (in Den Helder)

Groet, Amber

• ik

zover k weet niet of ben jij de eerste???

• Jacqueline

Ik vind die hele hype omtrent deze griep vreselijk overdreven. Aan welke andere griep dan ook sterven wereldwijd véél meer mensen. Ik maak me dan ook geen enkele zorg.

• Juut

Ik ook niet ( zorgen maken om die griep ) , wel om de zwakken onder ons … daar maak ik me wel zorgen om

• Amber

Mijn zoontje heeft een stofwisselingsziekte, en aangezien er geen info meer op internet staat over de aantallen en de plaatsen waar de griep momenteel veel voorkomen, kan ik niet goed inschatten wanneer ik hem binnen moet gaan houden, hij wil dolgraag buiten spelen, maar zodra ik weet dat ook in Den Helder grote groepen mensen de griep hebben kan ik mijn maatregelen treffen.

• Jacqueline

Amber, ik begrijp heel goed dat je dan extra alert bent! Tis natuurlijk wel een ander verhaal dan.

Maar het kan ook zijn dat iemand het heeft, in een beginstadium. Die gaat dus wel logischerwijs naar buiten. Dus ik denk niet dat je het voor kan zijn dan. Je zal toch ook naar de supermarkt gaan, of wellicht op school komen.

Iig. wens ik je het allerbeste voor je jongen. (tu)

• dondertjuh

Hay Amber,

Op onderstaande url is te zien waar verspreiding is.

http://www.mexicaansegriep.eu/nieuw-verspreiding-nederland/

Groetjes :-)

• Amber

Dank je dondertjuh, alleen is die informatie niet meer actueel. Er is geen meldingsplicht meer voor huisartsen, dus is nu niet meer te zien hoe het zich uitbreid en waar het zich allemaal bevind. Zie ook de website van het rivm.

• kytoma

Je kind kan beter nu de griep krijgen dan in een later stadium.

Nu is de griep nog mild van aard.Later word dat veel feller.

Nu krijgen is heel goed. en maakt je beter op gewassen tegen de volgende griep golf

• anne

Hallo, ik weet uit betrouwbare bron dat het al in den helder is,en huisartsen maken daar idd geen melding meer van