Wel raar dat er geen automatische brandmelders en daarbij behorende brandvertragende blusmiddelen (sprenklers) in een school aanwezig zijn, of op zijn minst niet functioneerde!!! De brand zou maar op een doodgewone schooldag ontstaan zijn Pffffffff
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsSjucht….Jopie….. als je nu goed gelezen had, zou je zien dat Harreke de naam is
Geen probleem dat jij mij als *raar* bestempeld maar dan kan jij mij ook vast wel uitleggen waarom de brandweer zelf melding moest maken van deze brand ipv dat de verplichte veiligheids apparaten??
Mocht je dit niet kunnen dan is het vanzelfsprekend dat mijn zienswijze over jou soortgelijk is met zo een reactie.
Het was een voorbijganger die de brand heeft gemeld.
Bron: www.nhd.nl
Hallo,
Ik ben degene geweest die 112 heeft gebeld. Rond tien over drie fietste ik op het fietspad en zag witte rook achter bij de sporthal. In eerste instantie dacht ik aan brand in de struiken. Ik ben naar de school gefietst en bij de sporthal rechts gaan kijken. Daar kon ik toen al bijna niet bij komen van de rook.
Het leek uit de kleedkamers te komen.
Direct daarna heb ik 112 gebeld. Binnen 5 minuten was de brandweer er.
Wat mij verbaasde is dat het daarna nog wel 15 minuten duurde voordat ik kon zien dat er water gepompt werd uit de vijver. Wellicht was er al water aan de andere kant van het school gebouw.
Triest om je oude school als ex joconees zo te zien.
Edwin Baart
Geplaatst door exjoconees op 18:11 29-aug-2009
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?