Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Poezentweeling aangeboden

• Lin

Nooit gedacht dat ik ooit een bericht zou neerzetten van dit kaliber.. Maaarrrr met pijn in mijn hart doe ik afstand van mijn geliefde poesjes. Mijn ex en ik zijn uit elkaar, er liepen hier 5 poezen rond, 1 is helaas vermist, ik heb er nu nog vier. Plus een jonge labrador pup.. Ik werk fulltime en ben een jonge meid met een druk sociaal leven.. De zorg voor mijn beesten word me teveel qua aandacht, kosten en huishoudelijk werk.. Ik doe mijn lieve beessies niet zomaar weg, ik wil echt een goed huisje vinden in ruil daarvoor krijg je ze gratis! Ze zijn gesteriliseerd, aanhankelijk maar bovenal heel erg lief! Het is een tweeling, ze lijken sprekend op elkaar. Zou graag zien dat ze samen een huisje vinden maar misschien is dit niet mogelijk, daar heb ik begrip voor. Ik heb de poezen toen des tijds overgenomen van een vrouw die ze verzorgde nadat ze voor oud vuil werden gevonden op de Hoogovens. Het zijn dus twee vrouwtjes en ze zijn ongeveer 1,5. Wie zou mijn poezen willen verzorgen of ken je iemand die wel graag een poes of 2 zou willen hebben? Mail me dan!! lrensmaag@hotmail.com

Lin

• margriet77

Wat rot voor je, sterkte!

• Lin

De poezen hebben een nieuw huis gevonden!!!! Ze zijn daar (in tegenstelling tot mijzelf) met meer mensen dan beesten dus aandacht genoeg voor ze!!

• trien

dat is vlot gegaan!

fijn dat er een goed huis voor ze zijn!