Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Bakkerskratje voor loterijfiets gezocht.

• J.S.

Hallo allemaal,

Ik zoek een bakkerskratje (liefst zwart) voor op mn loterijfiets, nou heb ik bij halfords gekeken en daar waren ze 18,- (!!!!) euro, dat vind ik belachelijk voor n simpel kratje (omgerekend dus 40 gulden!-ja, ik reken nog steeds om af en toe)

Nu dus mijn vraag, wie heeft er zo'n kratje voor me voor een iets normalere prijs? Of weet iemand waar ik die goedkoop kan vinden?

Alvast bedankt,

Johanna

• Rick1968

hoi Johanna, ik heb er nog wel een ( originele!) zwarte staan, kun je zo op komen halen..

• J.S.

Hey Rick, hoeveel vraag je ervoor en waar kan ik m komen halen? Zou je me willen mailen? Alvast bedankt!

• Rick1968

hoi, ik vraag niets voor het kratje, als ik iemand blij maken kan.. en ik wil je wel mailen, maar ik kan je email adres hier niet vinden..mail mij anders op : rickenaaron@quicknet.nl dan krijg je alle gegevens.

• simon

Is zuivelkratje waar de melk yoghurt enz in gaat, moet je info bij een supermarkt.

=statiegeld kratje

• Juut

simon Schreef:

——————————————————-

> Is zuivelkratje waar de melk yoghurt enz in gaat,

> moet je info bij een supermarkt.

>

> =statiegeld kratje

Er wordt om een BAKKERSkratje gevraagd, dat is héél wat anders … ( volgens mij ? )

• ron

nee hoor bijdehandje, een zuivelkratje is net als n bakkerkratje.

• J.S.

Ik hoop dat Juut gelijk heeft want anders heb ik er niet zoveel aan, tenzij ik n alcoholist was dan kon ik mn bier er in bewaren en al rijdend bier drinken, maar dat is dus niet t geval. Ik zoek juist een kratje met n ‘platte’ bodem, vandaar dat ik om n bakkerskratje vroeg.

• J.S.

Of zijn die zuivelkratjes voor pakken melk enzo, want dan zal t ook wel plat zijn aan de onderkant? Nou ja, ik ga binnenkort t kratje halen bij Rick en dan zullen we het zien!

• Kees

Anders heb ik nog wel een viskist voor je van de visafslag.