Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Kapper

• Yep

Eindelijk weer eens een betaalbare kapper in Den Helder Haarzorg bij het ROC Kievitstraat 31

Knippen onder 15 Euro

• chat

Weet het niet maar onder de 15 euro is behoorlijk rekbaar!! Dus wat is nu de prijs voor knippen??

Bij kcc-kappersopleiding.nl betaal je voor knippen 7 euri!! Voor € 59,95 mag je zo vaak langs komen als je wil om te worden geknipt! Er is dus al een betaalbare kapper in Den Helder!

• Rick1968

Nou, ik was na aanleiding van het krantenartikel op het internet wezen kijken, want ojee, hij zou goedkoop zijn..niet dus.

Ik ga altijd naar kapsalon Oranje, en ben daar voor 10 eurie's klaar, en mijn zoontje voor 8 eurie's.

Maar wat mij in het krantenartikel wel hoogelijk verbaasd, is dat de gerenomeerde kappers het raar vinden dat de goedkope kappers in opmars zijn…! Nee, neem nou BLABLA..daar kost simpel knippen 22 euro..( 48,50 gulden!) maar dan krijg je wel een cappucino, en wordt je haar gewassen,maar het komt er gewoon op neer dat je daar zelf voor betaald!

En het is nu eenmaal een feit, dat ook mensen met een minder budget geknipt moeten worden, en die door geld gebrek hun kinderen anders zelf gaan knippen! Met andere woorden: door de budgetkapper wordt veel leed bij die kids bespaart, dus de bloempot kapsels zijn verleden tijd

En de mensen die denken dat een dure kapper altijd voor kwaliteit staat, die blijven vanzelf wel naar hun kapsalon gaan !

Maar ik ga zeker een keertje naar die kapper op de binnenhaven ( niet BLABLA), want het is toch weer 3 euro minder , en in deze dure tijden is elke euro welkom, nietwaar?

• Jacqueline

Scissors in de Spoorstraat 11€. Prima kappers/ kapsters, en de (jonge) jongens kunnen fantastische figuren in hun haar laten scheren.

• suzy q

ik ga altijd naar Robert jan in de koningstraat.Ik betaal wel iets meer maar mijn haar zit altijd goed en dat kan ik van de genoemde kappers niet zeggen.

• J.S.

Hallo Jowiri,

Weet je toevallig ook hoe duur het figuurtjes scheren is? Want bij x-kappers ben ik 22,- kwijt en dat vind ik best veel, vooral omdat t na 2 weken nog amper zichtbaar is.

groetjes,

Johanna

• Jacqueline

Kijk hier maar even ;)

http://www.kapsalon-scissors.nl/figuren.php

• anonima

suzy q Schreef:

——————————————————-

> ik ga altijd naar Robert jan in de koningstraat.Ik

> betaal wel iets meer maar mijn haar zit altijd

> goed en dat kan ik van de genoemde kappers niet

> zeggen.

nou daar moet je blij mee zijn

altijd maar grote praatjes bij hem, maar hij maakt niks waar

zijn personeel word ook in de zeik genomen.

grote praatjes zonder daadjes.

veel vast personeel is al bij hem weg en waarom omdat hij liegt en bedriegd.

jammer van hem

• ikkie

in de stad heb je sissors ofzo is knippe ook goedkoop 12 euro ofzo…

• serina

9 Euro betaal je voor figuurtjes en geloof 9 euro knippen .