Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Kapper

• mup

waarom moet een kapper goedkoop zijn? ik betaal liever meer dan verprutst te worden door de standaard kappers hier in den helder. ik ga liever naar peetoom in alkmaar, daar hebben ze tenminste internationale cursussen en opleidingen gevolgd en zij zijn creatief. weten wat je staat en zeggen niet zomaar wat zoals veel standaard kappers! ja wie goed was hier in den helder; marvin, hij zat op middenweg,maar ja die is ook weg, naar een stad waar ze wel willen betalen voor kwaliteit.

• tientje

dus ik begrijp dat iedereen in den helder er met een verprutst kapsel bij loopt

en niet iedereen heeft een peetoom in komen

• Jacqueline

Tja Tientje, kennelijk loop ik ook volkómen voor gek (:D

• serina

En waarom is een dure kapper altijd beter ???????

• Rick1968

Ja, ik keek even op zijn prijslijstje… als ik dus goed keek, 29 euro voor mij en 22 euro voor mijn zoontje van 5, dan ben ik dus voor mijzelf en mijn zoontje, en dan heb ik het over simpel knippen he, 51 euro kwijt..en doe dat eens per 6 weken..: ben ik op jaarbasis 442 euro kwijt, tegen 156 euro nu! en wij lopen er nu ook er netjes bij hoor, laten we dat voorop zetten..

Maar ja, dan heb je ook wat! een lege portomonee..kom op zeg, 22 euro om een kind van 5 te knippen! en dan beweren: maar hij volgt wel internationale cursussen…laat me niet lachen..

• serina

Ik ga altijd lekker turks heerlijk internationaal :D

• xara

hahahahaaha Tientje de kapper heet Peetoom !! lachen joh !! Groetjes van Wilma