Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

:Jahoor, hij staat er weer de oliebollenkraam

• Sjakie

Het moet toch niet gekker worden…… :S

Net de rel over kruitnootjes achter de rug en wat schetst mijn verbazing: de oliebollenkraam staat weer voor de AH op het Julianaplein

Slaat toch nergens op, het hele december feestmaand gevoel wordt verpest door dit soort acties.

Erg jammer…

• Jacqueline

Oeiiii da's erg dubbel voor mij! Want ik vind die daar érrug lekker (:D Maar het had idd. wel in november gekund ook…

Dit jaar ga ik trouwens zelf weer bakken.

Gewone.

Met rozijnen een nacht geweekt in Grand Marnier.

Met bitterkoejes een nacht geweld in Amaretto.

Lekker!

• patrick

Oehhh waneer mag ik langs komen jowiri:D(:D

• DH prikker

Ik verbaasde mij er gisteren ook over dat die oliebollenkraam er al staat.

Veel te vroeg!!!!!

Moet nu echt niet aan een oliebol denken :(:S

• Sjakie

ik moet er nu ook echt nog niet aan denken ::o

als de tijd er weer is dan bakken we ze mooi zelf, zijn wel eens aardig aan de race geweest van die oliebollen van de kraam X(

• serina

Op de kermis staat ook een olliebollen kraam en de kermissen zijn meestal in de zomer :D

• Jacqueline

'kBen de 31e jarig Patrick, ik was nog nèt een jaren 60 kindje (:D Dus én jarig, én oliebollen, én visite.

• Juut

Daar heb je een punt, Serina ! En het is dan nog drúk ook bij die kraam..

• Lin

Waarom zou je er nu nog geen trek in hebben en dan wel? Je kan het toch ook gewoon nu eten? Wat doet de tijd van het jaar er toe?

Ijs eet je toch ook 's winters? En ik vind het ook niet erg om van de zomer eens een stamppot te eten of snert! Met de kermis staat er toch ook een oliebollen kraam!!

Ik vind wel dat die kraam er vroeg staat maar meer omdat ik weet dat ie er staat vanwege sinterklaas en kerstmis, en dáár wil ik nog niet aan denken.

• moon

waar een mens zich druk om kan maken zeg.

dan eet je ze nog niet, klaar.

en voor de mensen die er wel zin in hebben, eet smakelijk

dat gez….. over pepernoten in de schappen en oliebollen enz………

who cares……………..

ondertussen weer 100 mensen per minuut dood in de wereld, maar nee wacht even wat een ramp er staat nu al een oliebollenkraam….