Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ervaringen met rijscholen

• Cd-Ron

Mijn dochter denkt erover om rijlessen te gaan nemen.

Nu ben ik benieuwd naar de ervaringen van andere mensen.

Zelf meegemaakt of gehoord van familie en/of kennissen.

Op internet kan je tegenwoordig wel de prijzen en slagingspercentages vergelijken

maar ik vindt de menselijke ervaringen ook belangrijk.

Schiet maar :)

Alvast bedankt

• Jacqueline

Wat mij opvalt bij de rijschoolhouders in DH, is dat ze vooral propageren zo langzaam mogelijk te rijden. 25/30 en dan heb je het wel gehad.

Hoe moeten de uiteindelijke leekrlingen die geslaagd zijn, ooit meekomen búiten DH? Of op de snelweg rijden?

Ik bedoel niet dat je te hard moet rijden, maar hallo, rijschoolhouders: pas je snelheid eens aan aan de mede weggebruikers!

Ron, ik wens je dochter succes én haar rijbewijs ;)

• misterie

hoi Ron volgens mij moet je even bij je oud colega's vragen ,er heeft er een een rijschool die geen onnodige lessen geeft Afrijden waneer je er aan toe bent. Mijn dochter was bij okido .Heeft ongeveer 9 maanden geduurd en was best duur .Maar ze had hem wel in 1 keer

Annemiek

• cynthia

hallo,

ik heb bij rijschool arnold gelesd.

ik heb daar veel van opgeschoten.

heb hem helaas niet in een keer gehaald maar dat kwam door mij was te zenuwachtig haha.

het is een super goeie rijschool.

een echte aanrader

groetjess

• Johanna Schwegman

Hallo,

We maken het je nu wel erg lastig allemaal met een andere rijschool, maar ik wilde toch even Rijschool Kaandorp noemen!

Ik heb bij hun in 1 keer mn rijbewijs gehaald (bij Marga) en dat kwam omdat ze je zo ontzettend op je gemak stelt dat je zonder het door te hebben ontzettend veel leert op een vrolijke/gezellige manier. Na een eerdere nare ervaring bij n andere rijschool was ik ontzettend onzeker geworden maar daar heeft ze me helemaal van af geholpen, ze is echt super!

Succes met het kiezen en ik zou toch willen voorstellen dat je je dochter eerst een proefrit laat doen, want het is zo belangerijk dat het klikt met je instructeur!

• xara

ARNOLD IS DE BESTE !!

• Cd-Ron

Het is zo te lezen bijna onmogelijk een verkeerde te kiezen :P

In ieder geval bedankt voor de input.

En Miserie, ik heb ook al aan Peter gedacht. Maar hij was geen persoonlijke favoriet van me als je begrijpt wat ik bedoel :)

Nogmaals bedankt voor de reactie's.

• Jan-Jaap

Rijschool Anders is naar mijn bescheiden mening een OPLICHTER!!!

• Sjakie

alle rijscholen hier in de stad zijn knudde

als je ze soms ziet rijden dan zou ik daar niet durven lessen…

vooral die instructeurs lappen een hoop regels aan hun laars.

laatst reed er 1 tegen het verkeer in(!) om krantjes te bezorgen, toen ik er wat van zei was het antwoord dat het sneller was en zoef weg was ze, ze rijdt nu overigens sinds die opmerking wel de goede kant op

maargoed, ik heb destijds in rotterdam mijn rijbewijs gehaald en daar is het verkeer ook even een stukje anders en niet te vergelijken met hier

• xara

Niks mis met de meeste rijscholen in Den helder ,maar Arnold is gewoon voor ons de beste, Vooral voor mensen die over een drempel moeten heeft hij veel geduld en dat is veel waard . Groet van Wilma