Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Leuke bijbaan voor jongen 17 ?

• EBC

Omdat veel mensen regelmatig een kijkje op dit prikbord nemen, leek het me wel handig om hier even een oproepje te plaatsen.

Mijn zoon van 17 werkt nu 1,5 jaar bij AH en heeft een beetje genoeg van het vakkenvullen.

Hij is op zoek naar een nieuw bijbaantje in de avonduren en/of het weekend.

Hij is niet te beroerd om aan te pakken en heeft ervaring in de supermarkt en bij de boer.

Misschien heeft er iemand een goede tip of werk ?

Zijn email : sander302@hotmail.com

• Sjakie

kan hij dat zelf niet regelen??

kom op zeg, hij is 17

zijn brood wordt zeker ook nog gesmeerd voor hem???

• EBC

Sjakie hij heeft hier zelf geen account en regelt zijn zaakjes verder prima zelf.

Maar bedankt voor je bijdrage ;-)

• Jacqueline

Hij kan zich laten inschrijven bij élk uitzendbureau.

Dit is een optie: http://www.jobrapido.nl/?q=den%20helder

Of dit: http://www.loopbaan.nu/index.php?action=zoekbaan

Volgens mij zocht V&D mensen bij het restaurant.

Tis écht niet zo moeilijk, maar je moet even zoeken. Het komt bij zijn toekomstig werkgever natuurlijk een stuk beter over, als ie zegt dat ie zélf een baan heeft gezocht, dat moet ik Sjakie wel nageven ;)

• EBC

Natuurlijk moet hij het zelf verder regelen en uitzoeken, maar je weet maar nooit of er iemand hier een leuke tip heeft.

Hij heeft zich al ingeschreven bij Uitzendburo`s en al gekeken naar vacature`s op internet.

Ik werk zelf soms met stagieres en krijg zo af en toe een moeder aan de telefoon of ik een stageplek heb, dan denk ik ook laat de jongedame zelf bellen, dus snap de opmerkingen wel.

Die van V&D is trouwens een goede ! Hij kan altijd even informeren.

• serina

Misschien de markt even over ?

• sonja

blokker fouragehandel zoekt een jongen voor de zaterdag

• dondertjuh

Wat een negatief commentaar soms!

Deze moeder bedoeld het goed en lief om haar zoon te helpen. Dat zegt toch niet dat hij het zelf niet zou kunnen of meteen alles voor hem gedaan wordt?

Waardeer dat er moeders zijn die zo liefdevol zorgen!