Een cafe is altijd leuk…….-D:)o
Live muziek ook, maar dat is niet voor iedereen weg gelegd.
Daar moet je wel goede stembanden voor hebben en niet alleen dat!!
Maar cu6
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsEen nieuw café is prima, maar waar waar het succes mee valt of staat blijft in mijn ogen de kosten voor een glasje fris / bier / borrel
Wij weten allemaal dat een glasje bier ondertussen begint bij 2 euro of meer. En avondje stappen is ondertussen alleen nog weg gelegt als je een maandje of wat hebt gespaard!! Logisch gevolg dat veel mensen thuis blijven.
Ik weet best wel dat de huur / personeel / inkoop ook duurder is geworden. Helaas word in veel gevallen het niet mogen roken als “reden” aangevoerd, maar het zijn ook (en ik denk zelfs dat het de grootste reden is) de prijzen voor een glasje drinken. Het is echt niet leuk meer om even het café in te stappen!
Dus tip voor dit nieuwe café, hou je tarieven op het niveau wat de inwoners van Den Helders kunnen betalen, dan zullen ze eerder één drankje meer nemen!! Zorg dan voor een leuk moppie muziek dan zit je café binnen de echt vol!
Juut Schreef:
——————————————————-
> als dit hetzelfde café is waar ik afgelopen
> zaterdagavond was, is er helemaal NIKS MIS MEE
> hoor!
> heel gezellige huiselijke sfeer…! heerlijke
> relaxhoek, soort huiskamer-idee.
> ( boerenverdriet? ) ….
zat dus niet in t zelfde cafe ;; het gaat hier over de razende bol zie ik
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?