Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

NAGEL-FEESTJE??!!!

• dunja

Hallo,

Mijn dochter wordt binnenkort 9 jaar en wil graag een nagelfeestje vieren, we hebben dat op internet opgezocht, maar helaas niets in den helder en omstreken kunnen vinden.

weet misschien iemand waar ik zo'n feestje kan boeken in de buurt van den helder??

groetjes dunja

• xara

Is dat met alleen meisjes en dan de nagels doen ?? Kun je toch ook zelf met wat andere moeders doen ?? Of zit ik er helemaal naast ?? Groet van Wilma

• Jacqueline

Echt. Google bied je zoveel meer. En het is zó simpel. Zelfs ik kan het ;)

4 Ever Nails

Adres Robijn Reijntjesstraat 7, Den Helder

Telefoon 0223 - 621542

Omschrijving De kinderen krijgen een workshop over hoe ze hun nagels het beste kunnen verzorgen. Daarna mogen ze hun nagels gaan lakken (keuze uit meer dan 100 kleuren) en daarna krijgen op alle nagels een nailart! (met heel veel glitters). Het feest duurt 2 tot 3 uur. Prijs per kind € 7,50 (buiten Den Helder omstreken € 5,00 extra, zaterdag of zondag € 10,00 extra). Voor meiden vanaf 8 jaar.

Ervaring / tips

OF:

Gem Gallery Nagelstudio

Adres Stoomweg 13, Breezand

Telefoon 0223 - 531565

Omschrijving Bij Gem Gallery kun je diverse feestjes houden.

Je kunt jouw vriendinnen bijvoorbeeld uitnodigen voor een nagelfeestje! Op dit feest zal ik de nagels voorzien van nagellak. Daarna krijgt iedereen een nailart naar keuze. Hierbij kunt je denken aan kleine stickertjes zoals hartjes, bloemetjes, vlindertjes, diddle, tot hele schilderijtjes. Of misschien een klein strass-steentje. Ter afsluiting krijgt de jarige nog een klein kadootje.

Nieuw! Je kunt nu ook samen met je vriendinnen de nieuwste rage volgen bij Gem Gallery! Maak een persoonlijke zeepketting met stukjes zeep in de geuren die jij lekker vindt. Daarnaast gebruiken we materialen als touw, kralen, bedels, kwastjes, belletjes, noem het maar op. Zeepkettingen zijn niet bedoeld om te dragen, maar geven jouw kamer of kledingkast een heerlijke geur. Zelfs chocolade- of bubblegumzeep bestaat tot de mogelijkheden.

Het aantal kinderen dat kan deelnemen bij mij in de salon, is maximaal 5 onder begeleiding van 1 volwassene). Heb je meer vriendinnetjes uitgenodigd? Geen probleem, dan kom ik gewoon bij je thuis. Wel vraag ik hiervoor een geringe kilometervergoeding. Moeders, oma's en tantes kunnen ook meedoen!

Ervaring / tips Heeft u een speciaal thema voor het feest bedacht? Laat het mij weten dan kan ik daar rekening mee houden.

Maar idd. je kan het ook zélf doen. nagelak hoeft geen drol te kosten, en bij de Action vind je 1001 “dingetjes” om je nagels mee te versieren. ben je zelf wat minder handig om dit soort dingen te doen, dan is uitbesteden gewoon een prima oplossing. Succes (:D

• xara

Goed van jou Jowiri !! Ik ben niet zo'n googlelaar .Nu weet ik meteen dat er zoiets als een nagelfeestje bestaat .Leuk voor die kleine dametjes . Groet van Wilma

• carina

Die van de robert reijntjes straat doet het heel leuk, mijn dochter heeft een jaar of 7 ook zo haar feestje gevierd, was een groot succes :-)

Er wordt stap voor stap vanalles uitgelegd en ze mogen van alles er op als versiering heel leuk :-)

• fred

Het moet niet gekker worden kinderenvan 7 jaar die leren hoe ze hun nagels moeten doen,

is het niet beter een kind zo te laten dat het ook een kind is sorry hoor maar ik vindt dit wat overdreven,

wat krijgt ze het volgend jaar sex lessen misschien

• carina

hee fredje(:P)

…Heb jij nooit op je moeders haar hakken gelopen toen je nog jong was of van haar een rood nageltje gekregen tijdens het lakken als jongetje van een jaar of 3 … zeg nu eens eerlijk……( of deed ze dat niet of mocht je dat juist nooit?):

kinderen willen net als hun moeder zijn… dat is nu juist zo leuk als je 7 8 of 9 bent, dan mag dat….8-)

wat is er trouwens mis aan beetje nagelak, beter goed geleerd dan als een te opgedirkte tiener door het leven gaan ( nu praat ik over alle make up).

• Jacqueline

Uhm….nagellak op je nagels of sexlessen, daar zit nog héél wat tussen hoor. Of doet Fred misschien aan nagellaksex?

Vrouwen, hoe jong ook, kliederen nou eenmaal graag met make up, incl. nagellak :D

• xara

Ach het is al eeuwen zo dat meiden , maar ook jongens hun grote voorbeeld volgen . Zolang dat bij dit soort leuke dingetjes blijft is er niks mis met de kids volgens mij , en ook niet met de ouders . Ik ben al oma maar ook mijn moeder vond dat al leuk om met mij te doen . Heerlijk dat gepriegel !! groet van Wilma

• Tsjaaa

fred Schreef:

——————————————————-

> Het moet niet gekker worden kinderenvan 7 jaar die

> leren hoe ze hun nagels moeten doen,

> is het niet beter een kind zo te laten dat het ook

> een kind is sorry hoor maar ik vindt dit wat

> overdreven,

> wat krijgt ze het volgend jaar sex lessen

> misschien

Jaloers Fred?