Echt. Google bied je zoveel meer. En het is zó simpel. Zelfs ik kan het 
4 Ever Nails
Adres Robijn Reijntjesstraat 7, Den Helder
Telefoon 0223 - 621542
Omschrijving De kinderen krijgen een workshop over hoe ze hun nagels het beste kunnen verzorgen. Daarna mogen ze hun nagels gaan lakken (keuze uit meer dan 100 kleuren) en daarna krijgen op alle nagels een nailart! (met heel veel glitters). Het feest duurt 2 tot 3 uur. Prijs per kind € 7,50 (buiten Den Helder omstreken € 5,00 extra, zaterdag of zondag € 10,00 extra). Voor meiden vanaf 8 jaar.
Ervaring / tips
OF:
Gem Gallery Nagelstudio
Adres Stoomweg 13, Breezand
Telefoon 0223 - 531565
Omschrijving Bij Gem Gallery kun je diverse feestjes houden.
Je kunt jouw vriendinnen bijvoorbeeld uitnodigen voor een nagelfeestje! Op dit feest zal ik de nagels voorzien van nagellak. Daarna krijgt iedereen een nailart naar keuze. Hierbij kunt je denken aan kleine stickertjes zoals hartjes, bloemetjes, vlindertjes, diddle, tot hele schilderijtjes. Of misschien een klein strass-steentje. Ter afsluiting krijgt de jarige nog een klein kadootje.
Nieuw! Je kunt nu ook samen met je vriendinnen de nieuwste rage volgen bij Gem Gallery! Maak een persoonlijke zeepketting met stukjes zeep in de geuren die jij lekker vindt. Daarnaast gebruiken we materialen als touw, kralen, bedels, kwastjes, belletjes, noem het maar op. Zeepkettingen zijn niet bedoeld om te dragen, maar geven jouw kamer of kledingkast een heerlijke geur. Zelfs chocolade- of bubblegumzeep bestaat tot de mogelijkheden.
Het aantal kinderen dat kan deelnemen bij mij in de salon, is maximaal 5 onder begeleiding van 1 volwassene). Heb je meer vriendinnetjes uitgenodigd? Geen probleem, dan kom ik gewoon bij je thuis. Wel vraag ik hiervoor een geringe kilometervergoeding. Moeders, oma's en tantes kunnen ook meedoen!
Ervaring / tips Heeft u een speciaal thema voor het feest bedacht? Laat het mij weten dan kan ik daar rekening mee houden.
Maar idd. je kan het ook zélf doen. nagelak hoeft geen drol te kosten, en bij de Action vind je 1001 “dingetjes” om je nagels mee te versieren. ben je zelf wat minder handig om dit soort dingen te doen, dan is uitbesteden gewoon een prima oplossing. Succes (