Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Met spoed woning gezocht (Woning inmiddels gevonden)!

• esther

Bedankt iedereen voor de reacties! We hebben inmiddels een huisje gevonden.

Groeten,

Esther

Hallo allemaal,

wij zijn een gezin bestaande uit man, vrouw, dochtertje van 3,5 jaar en een kindje op komst. Wij zijn sinds kort weer in Den Helder gekomen en zoeken nu met spoed een huis. Helaas duurt het bij de woningstichting te lang voor ons, zelfs met een positieve huurgeschiedenis van een aantal jaren. We logeren nu bij iemand dus we hopen z.s.m. een huis voor onszelf te vinden. Heeft u een huis voor ons of heeft u een tip; mail me alstublieft!

Alvast bedankt,

Esther

• Juut

Heb je het al bij Woontij geprobeerd ?

• esther

Bedankt voor je reactie.

Ik heb het geprobeerd bij woontij maar daar heeft men gezegd dat ze vooral huizen hebben voor starters en senioren. Ook zou het zeker 2,5 jaar duren voordat we een woning toegewezen zouden krijgen. Daar hebben we dus helaas niks aan.

• tientje

op 0223 markt staat een advertentie van clavis: huizen te huur 500 euro

• Anne

Op marktplaats staan ook een aantal woningen in Den Helder te huur, misschien vind je daar iets tussen.

Je kunt ook eens op diverse makelaarssite`s kijken, omdat de klad een beetje in de verkoop zit, staan er meer huizen te huur.

• esther

Bedankt voor alle tips! Ik ben druk aan het rondkijken en mailen, ik hoop dat er iets tussen zit voor ons!

Esther

• Juut

Jemig wat raar dat je ook bij Woontij zo lang moet wachten! Ze hebben idd vaak kleinere appartementjes … Nou ik hoop dat je met de andere tips geluk hebt!

Succes !

• Jacqueline

Bij www.mulderbeheer.nl staan 14 huizen te huur (:D