Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

koude douche voor garage

• Mark

Heel goed Jowiri!

Tsja, het verschil tussen malafide en bonafide!

Vroeg mij vanaf het begin van dit bericht al af wanneer er iemand in staat was om de definities van beiden te benoemen. Is negen berichten later gelukt.

Goedzo mensen!

• joop

heb ik een auto gekocht bij een garage 5 maanden geleden is nm voorband lek en een lampje stuk … wat een rot garage!!! heb ook nog met een lege benzine tank gestaan langs de weg

• sintezza

hoi sandra,

ik zag net bij recht in de regio mensen die het zelfde probleem hadden als jou, hun werdt verteld dat als een auto stuk gaat binnen

6 maanden dat je er dan van uit kan gaan dat hij dat mankement al had toen hij verkocht werdt. er staat ergens een artikel in het wetboek

art. 18 ofzoiets dat de dealer het dan kosteloos moet maken, mischien kan je op de website van de ncrv dit terug zien.

• Juut

Geldt dat niet alleen als je Bovag-garantie hebt ?

• sandra

Ik wil iedereen bedanken voor zijn reactie. MIsschien te snel gehandeld. Ik heb er niet bij stil gestaan dat het misschien aan de rijstijl van mijn zoon zou liggen. Waarschijnlijk omdat ik zelf niet zo'n vlotte rijstijl heb. Prima en snelle service van garage. Op rekening van mijn zoon, misschien dat hij zijn rijstijl aan gaat passen

• Juut

Zo zie je maar weer…nooit janken voor je geslagen wordt ( is een gezegde ;) )

• xara

Ik vind je wel heel sportief hoor Sandra , CHAPPEAU !! Groet van Wilma