Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

UITNODING!!

• Ikkie

15%korting op alles!! BART SMIT! alleen op maandag 2 november a.s tussen 17:00 en 21:00 uur..

15% korting geldig op het gehele assortiment met uitzondering van spelcomputerhardware hierop ontvangt u 10% korting

Op Diddle, cadeaucards en boeken met een vaste verkoopprijs wordt geen korting verstrekt.

Niet Geldig in combinatie met andere voordeelbonnen.!!!!!!!

• Juut

Dát is goedkoop adverteren voor onze Bart !

• ikkie

ja tuurlijk ik kan ook wel folders in de brievenbus gooie maar geen zin in.. dus internet is zeker makkelijk!!

• ikkie

zie nou pas dat er een foutje staan. Moet zijn UITNODIGING..Oeps

• Juut

Ja daar is internet zeker makkelijk voor, maar om dat nou op het PB te zetten.. als mensen hier particulier iets aanbieden zijn de ‘boze’ reacties niet van de lucht.

• Sjakie

Tja, ook Bart moet in deze tijd op de (advertentie)kosten letten denk ik en daarom geef ik em gelijk dattie op deze manier adverteerd (tu)

• P

Tja, Bart kan geen 2 dingen tegelijk.

Eerst je speelgoed opruimen :X

Dan je berichtje typen :)o

• Tsjaaa

Tsjaaaa … op Flessepost is het ook gratis…

Ik geloof niet dat bedrijven hier nou moetten gan posten

• gfd

nou dan verwijder iemand dit bericht maar…majah dan moeten mense ook niet gaan zeiken dat ze van niks wisten als ze de volgende dag een playstation of watdan ook komen halen…

• lfds

:D!