Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

sint op 24-10-2009??????????in het bos

• jan

gaan we niets vermoedend naar het bos met onze 2 kids,zien we op de parkeer plaats een busje van“'boekenpiet'”staan met een sint en 2 pieten.

hoe leg je dat nu weer uit,1 kind is licht autisties dus heeft al wat moeite met veranderigen en weet dat als de sint er is,dat ie zn schoen mag zetten.enz.

de sint staat leuke met zijn pieten bij de hertjes op zaterdag als de kinderen lekker vrij zijn,ik kan er niet over uit,de ouders zitten weer met vragende kinderen thuis.

hoe kan iemand die weet wat een inpact de sint heeft op kinderen daar zijn op zo een tyd.maandag zitten ze op school,lijkt me dan al iets handiger.

een best wel boze papa.

• Juut

Dat is zeker heel ondoordacht !!! Lompe actie van de “sint”

• Jasper

Gebruik je fantasie zou ik zeggen, en geef er een draai aan. niemand bepaald of iemand met een mijter op door het bos mag lopen.

• moontjuh

vind dus ook dat je dan gewoon je fantasie gebruiken moet.

is jammer maar er zijn wel ergere dingen in de wereld waar je je beter druk om kan maken

• plint

ik vind dat ook niet kunnen.

op de tv zijn ze soms 2weken bezig dat ie aan het varen is ,en nu kan ie ‘'zomaar????’" een dagje hier zijn ?

en zoals de schrijver schrijft over autistiche kinderen die maak je niet zomaar iets wijs,ik vind de tijd en plek in iedergeval niet tacties gekozen

• Sjaak

Geweldige actie van de Boekenpiet lekker ondoordacht en ook een goede plek uitgekozen ook de tijd is perfect midden in de herfstvakantie.

Ach ja dat heb je met niet nadenkende amateurs.

en wat betreft fantasie gebruiken je kunt je kinderen wel elke keer wat op de mouw spelden maar ook dat pikken ze niet langer.

ik wens de vader en moeder sterkte met het trauma van de kinderen

en Boekenpiet denk eerst eens na voor dat je dit soort acties uithaald

• brum

knappe actie,

die is nu al de weg kwijt, nijgt eerder naar wat anders.

Ik had hem niet tegen moeten komen, hadden we 1 kinder vriend minder gehad!!!!!(td)

• mighty

snap nu waarom hij zo goedkoop is (geen kalender kunnen kopen?) zal mij benieuwen of hij wel op tijd is bij zijn afspraken (ze zullen ook wel geen horloge's hebben)

• Moussy

Maak er een lulverhaaltje van dat Sinterklaas eventjes op vakantie is bij ons, tis toch herfstvakantie?! Niet zo moeilijk doen hoor..

En een verhaaltje op de mouw spelden, we doen toch niks anders in de sinterklaastijd met onze kinderen, daar houden ze echt geen trauma aan over en anders moeten ze blij zijn, naar een psychiater is hip tegenwoordig :D

Ach iedere sinterklaasclub heeft zo zijn kwaliteiten, de één komt te vroeg in een bos, de ander te vroeg bij het ravelijncentrum, en weer een ander is goed in het uitkotsen van andere mensen en dat moet natuurlijk fijn op het prikbord uitgevochten worden, hè Sjaak, Brum en Mighty?! Drie flinke mannen van 1 bepaalde club.. >:D<

• Sandra

Het is gewoon duidelijk dat Sinterklaas graag met zijn Pieten in de Noordkop is.

Maar om nou 1 club vrienden bij naam en toe naam te gaan noemen.

Ach das wel een beetje laag he…..

Je heb Sinterklazen die graag in het bos lopen,

Je heb Sinterklazen die graag shoppen bij het ravelijncentrum,

En je heb Sinterklazen die zich graag omkleden in een oude visserij loods.

Zo hebben ze allemaal wel wat he. (Toch Sjaak >:D< )

En Brum jij gelijk met je handen klaar staan,

ook niet echt een reactie die je van een Zwartepiet verwacht.

Ga maar weer de keuken in, daar was je veel beter op je plek.

Kusje, >:D<