Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

diefstal op voetbalveld

• clau65

Wie kan je tegenwoordig nog vertrouwen? Mijn zoon wordt van zijn mobiel berooft tijdens voetbaltraining met team“maatjes”. Leuk gezegde ‘sport verbroederd’ niet dus. Gewoon uit broekzak gestolen, en nee broek hing niet in kleedhok maar paar meter van hem vandaan……Als ouders ben je in staat om te zeggen: Je gaat daar niet meer voetballen, maar dan pak je hem dus dubbel, mobiel en liefste sport kwijt. Dus komt u zoon of dochter vandaag met een zwart vodafoon mobiel thuis en zit hij of zij op voetbal of is vandaag bij voetbal veld geweest, dan is de kans groot dat die van mijn zoon is.

• Jacqueline

Misschien ook handig als je even vermeld bij welke vereniging.

Het kunnen natuurlijk ook “kijkers” geweest zijn die erop lopen. Tis iig. mooi KUT!

• clau65

Ja ik wilde eigenlijk niet een club noemen, niet dat mensen idee krijg dat ik club beschuldig. Maar is een club in Den Helder, die samen is gegaan met andere club. En even voor alle duidelijkheid ik beschuldig club niet, maar zijn team“maatjes”.

• Jacqueline

Tja daar zit ook weer wat in….

Maar zou het niet kunnen, dat het zogenaamde “supporters” waren. Die lui lopen er misschien wel op.

Wat voor mij dan weer een tip is om er extra om te denken bij mijn zoontje. Maar goed, die heeft enkel een flesje drinken mee…..

Die speelt bij de club wiens trainer per onmiddelijke ingang vertrokken is ;)

Ring a bell?

• clau65

Er waren ten tijde van training geen supporters. Stomste is, dat ik altijd tegen mijn zoon zeg geef je mobiel aan je trainer als je wedstrijd of training heb, zonde. Maar hij verwachte niet dat ze zo brutaal zijn om het bijna onder zijn neus te stelen. Onze knul is nu wel wat wijzer geworden :(

We zijn dus nu naarstig op zoek naar een 2e hands mobiel. Zoon baalde er helemaal van, hij heeft zelf voor mobiel gespaard.

• Kaatjuh

Als het gejat is door z`n “teammaatjes” waarom bel je dan niet naar een aantal ouders?

• Peter

Ga volgende week zelf naar de training en bel dan het nummer van je zoon.

Mogelijk heeft iemand de telefoon mee, en hoor je de telefoon overgaan.

Het is het proberen waard.

• clau65

Simkaart is geblokkeerd. Eerste wat mijn zoon heeft gedaan is samen met een vriend zijn nummer draaien, terwijl ze nog op veld stonden. Helaas waren enkele al heel rap vertrokken…..Zoon heeft aan coach gelijk telefoon nummers gevraagd van team genoten. Enkele nummers waren niet bereikbaar, of reeds afgesloten.

Hij heeft nu oud mobiel van moeders, is blij dat die weer kan sms, maar niet blij met model:S middeleeuwen model noemen ze dat geloof ik.

• Jacqueline

Nee joh, da's een koelkast ;)

• s@s

gebeurt helaas niet alleen onder het sporten,mijn dochter is het al 2x op school overkomen, in dezelfde praktijkles, terwijl de 2e x de deur van het “kantoortje” zelfs was afgesloten, een medeleerling dus, tassencontrole terwijl de helft al gevlogen is, school doet er ook geen bal meer aan, eigen verantwoording dus..

en als iemand een paar weken later op de school met die telefoon loopt,(word thuis ook maar gewoon normaal gevonden dus ) zeggen ze glashard, we kunnen niet zomaar iemand beschuldigen. kom je met een Imeinr. zeggen ze dat ze daar geen recht toe hebben,en weet ze zeker dat ze hem niet verloren is dan????! en zo zijn er nog meer van die dingen….nee het blijft triest als ze er zelf voor gespaard hebben…en de school nog triester…