Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Informatie bijeenkomst LIFEWAVE binnen 30 sec van je pijn af

• Renee Pors

binnen 30 sec van je pijn af met het plakken van patche je gelooft je ogen niet.

het is de nieuwste nano techniek..

en heb al veel mensen van hun pijn af zien komen

dus kom zaterdag 14 november 2009 vrijblijvend en kijken naar de Informatie bijeenkomst lifewave Sportschool Theo Komen, Drs. F. Bijlweg 240 1784 MC Den Helder

aanvang: 14.00u. mis het niet!!!

Aanmelden: of wild u meer weten mail dan naar goforfit@planet.nl

www.lifewave.com/reneepors

• serina

Geweldig …wonderbaarlijk net jomanda alleen iets anders :D

• Jacqueline

Of je meer wild weten? Jazekers. Word je er ook wilD van? X(

Kogel door je kop helpt je ook van alles af ;)

• Kaatjuh

Ik wil…..Jij wilt……

Ik wild…..Jij wildt…..

(:D(:D

Allemaal WILD X(

• Juut

Een morfinepleister helpt ook :(

• mup

tjonge jonge nog steeds geen klap veranderd hier, ken het niet en wil het vooral niet leren kennen!!

sta eens open voor dingen die je niet kent!! doe gek en probeer eens wat anders als wat je standaard doet. En stap eens af van wat de boer niet kent eet hij niet!!

en hou toch eens op met het verbeteren van mensen die een tikfout maken! den helder zou zich moeten hemels moeten voelen met zulke wijze mensen en verbeteraars…

als je niets nuttigs over iets kan of wil zeggen;ZEG DAN GEWOON EENS NIETS!!!

• Anne

Ach een beetje plagen moet kunnen denk ik.

Ik vind het alleen nogal een medische claim ( die volgens mij verboden is ) in 30 seconden van je pijn af.

• mup

ze beweren ook niets medisch…als jij pijn hebt en je kan eraf komen wil niet zeggen dat je genezen bent!! ziektes kunnen ze niet genezen,maar wel verlichten…

• Kaatjuh

Hallo mup,

Dus nog geen klap veranderd hier?

Misschien niet meer terugkomen als je er zo`n moeite mee heb…….

Ben jij er dus zo eentje die niet tegen een grapje kan???

Jammer hoor!

Ik heb geen negatief woord over het bericht gezegd hoor!

Maarre……jij kan mijn pret niet drukken hoor X(

M.v.g. Kaatjuh

• mup

ik kan gerust tegen een grapje,maar het valt me gewoon op dat elke keer als er wat op het prikbord vermeld word er van die simpele opmerkingen gemaakt worden.

zij geven iets aan zoals nu die bijeenkomst en als je vragen hebt dan stel je die…niet met 4 of 5 man van die lullige berichtjes neerzetten…echt triest als je dat humor vind, maar ja had niet meer verwacht..

doe eens alsof je geinteresseerd bent ergens in behalve je eigen hachie…en hou op met die flauwe grapjes, grow up!