Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Informatie bijeenkomst LIFEWAVE binnen 30 sec van je pijn af

• Anne

Als je hier reclame maakt kun je nu eenmaal commentaar verwachten.

Lifewave is een MLM bedrijf ( zoiets als Herbalife ) en vaak proberen consulenten op een goedkope manier aan klanten en distributeurs te komen.

Natuurlijk mag iedereen dat zelf weten, maar dan krijg je soms ook een reactie waar je niet zo blij mee bent.

• Jacqueline

Nou dan ga ik nú een serieuze vraag stellen:

Mijn moeder is vorig jaar september overleden op 66 jarige leeftijd. En dat doet ongelooflijk zeer, elke dag wéér.

Dus: is daar óók een pleister/patche voor? Dan gráág!

• Jacqueline

Nou dan ga ik nú een serieuze vraag stellen:

Mijn moeder is vorig jaar september overleden op 66 jarige leeftijd. En dat doet ongelooflijk zeer, elke dag wéér.

Dus: is daar óók een pleister/patche voor? Dan gráág!

• Kaatjuh

Nou dan zal ik direct serieus aan de slag.

Heb ik goed begrepen dat deze methode onder de alternatieve geneeswijzen valt (soort accupunctuur)?

De patche heeft een geneeskrachtige werking, welke bestanddelen zitten daar dan?

Voor welke pijnen biedt de patche uitkomst?

Hoe, wat en wanneer zijn de patches getest/onderzocht en zijn hier keurings- en/of onderzoeksrapporten van?

Is het een officieel geregistreerd “medicijn”?

Medicijnen (= geneesmiddelen) mogen alleen in de handel worden gebracht als ze door de Nederlandse overheid (= Centraal Bureau Geneesmiddelregistratie = CBG) of de Europese overheid (EMEA) zijn goed gekeurd (= geregistreerd) op hun genezende werking wat betreft de opgegeven aandoening(en) (= indicatie) en hun veiligheid, zoals contra-indicaties (= aandoeningen waarbij het middel niet mag worden gebruikt), bijwerkingen, wisselwerkingen (= interacties) en de gevolgen van overdosering.

En “mup”?

Heb ik m`n best gedaan?

M.v.g. Kaatjuh

• mup

jowiri, jij moet vorige berichten lezen want hoe rot het voor je is dit is stom gelul!!

het is GEEN MEDICIJN!! het kan klachten verminderen en bepaalde laten verdwijnen, dat wil niet zeggen dat de ziekte weg is!! eerst lezen..

en ja kaatjuh, dit lijkt er meer op. je kan op www.lifewave.com of op lifewave zoeken op google, daar vind je alle info en nogmaals het is geen medicijn en zij zijn dus niet in strijd met de wet!

• Jacqueline

Ik heb niets gezegd over een ziekte. Ik heb gezegd dat ik pijn heb. Die patches helpen je van de pijn af zeg je. Voor jou; eerst lezen! Je allereerste zin bv. Ik zal hem even voor je kopieëren:

binnen 30 sec van je pijn af met het plakken van patche je gelooft je ogen niet.

Dus hoezo stom gelul? Trek je nu je keutel in?

• mup

dan blijft het nog stom gelul…omdat je zelf ook weet dat dat geen middel voor is!! jij domme vraag stellen ik dom antwoord terug, gewoon dat jij het kan begrijpen!! je moet gewoon ophouden met dit gelul en als je het niet geloofd, dan is dat jouw mening, maar lees het dan alleen en ga dan op zoek naar een hobby en geen domme berichtjes zetten!! trek je eigen keutel maar terug zou ik zeggen…of eet hem op wat je wilt..

maar nu ga ik me dus ook verlagen tot jou niveau om elke keer te reageren, daar is degene die het orginele bericht heeft gepost niet op zoek naar dus je doet je best maar om leuk over te komen bij de anderen ,maar ik reageer niet meer op deze berichten van jou, ik heb namelijk wel een leven

• Kaatjuh

Lifewave is gebaseerd op acupunctuur, ze praten daarover op de site.

Als je op zoek bent naar een goede acupuncturist dan kijk je of diegene geregistreerd is, (dat doe ik wel tenminste)

wat ook wil zeggen dat hier een goede verantwoorde noodzakelijke opleiding tegenover staat.

Schijnbaar mag iedereen zomaar de patche demonstreren. Ik vond nl een vacature en let op dit stukje:

Jouw profiel

Je hoeft geen verkoopvaardigheden te bezitten. De meeste van onze collega’s zijn geïnteresseerd in mensen, gaan graag met anderen om en vinden het leuk in hun omgeving te netwerken. Je vindt het plezierig mensen te adviseren en helpen bij een gezondere leefstijl. Ook de mogelijkheid tot (zeer) goed verdienen spreekt je waarschijnlijk aan.

Lifewave is een site met heel veel info maar de meest relevante info mis ik toch echt hoor.

Er staat veel misleidende info op.

Dus: Veel gelul op niks af.

En ik verwacht ook niet echt dat ik antwoord ga krijgen tijdens zo`n demonstratie, maar misschien moet ik toch maar heen?

M.v.g. Katinka

(dit was m`n laatste reactie hoor, maak je geen zorgen. ik wil mijn gelijk niet halen maar wel mijn kijk hierop helder krijgen)

• Anne

En hoe meer mensen op jouw vacature reageren en des te meer die mensen verkopen, des te meer verdien jij dus….

Met dit soort systemen krijg je altijd mensen die met hun spullen lopen te leuren, iedereen kan het doen, zonder relavante opleiding en kennis van zaken en vaak zie je op een site ook de wordt snel rijk verhalen.

Als je je met gezondheid bezig wil houden doe het dan op een verantwoorde manier.

Blijkbaar is mup ook lid van de club ( en dat rijmt ook nog )

• Jacqueline

Is goed hoor Mup. Ga maar een pleister plakken >:D<