Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

vaccinatie bij kinderen!!!

• Hallo,

Nog even en dan krijgen de kleintjes een oproep voor de vaccinatie voor de mexicaanse griep,

Wie laat deze geven aan hun kleintje ?????

Zelf twijfel ik nog.

• karin

Waarom moet je hier advies over,als 60 mensen zeggen ik neem hem en 40 mensen niet,met wie ga je dan mee

Jij en jij alleen bent verantwoordelijk voor je kind ,en als moeder neem je de juiste beslissing,want als je handelt naar je geweten neem je de juiste beslissing!!

• misterie

Ik heb een kleindochter van 4 , en die krijgt geen oproep . Haar moeder zou hem wel graag willen geven .Ze werkt net als ik op de trein en komen met veel mensen in contact .Dus lopen wij extra risico Maar bij de NS krijgen we hem ook niet

• marianne

Ik laat mijn dochter wel inenten,half nederland heeft hem al gehad, en daar hoor je geen rare dingen over.

En wat het later doet,geen idee,maar dat weet je ook, niet over de aardappels of groente die je nu eet!!

• moontjuh

jammer dat niemand eens eerst zelf gaat informatie verzamelen.

maar goed hier komt het dan

het vacinatie prikje die de mensen nu krijgen die krijgen de kinderen de 23ste NIET!!!!!

de vacinatie die ze namelijk krijgen is van een andere leverancier en nog niet in gebruik geweest.

en na ik heb gezocht zit het verschil hem in de toegevoegde stoffen.

de vacinatie is sowieso niet veel getest op kinderen, en dan krijgen ze ook een andere vacinatie dan de eerste groep mensen.

dan zet ik er grootte vraagtekens bij.

heb trouwens zelf de mexicaanse griep vorige week volgens de arts vrijwel zeker gehad en het is en blijft EEN GRIEP

• Linda

Ja maar Moontjuh, jij behoort dan ook niet tot de risicogroepen en daarom bleef die griep bij jou ook een simpele griep. Gelukkig. Juist de risicogroepen moeten ingeent worden. Mijn oudste zoon van 15 heeft hem gehad en ikzelf ook, omdat wij beiden tot de risicogroepen behoren, wat betekent dat wij dood kunnen gaan van deze én van de gewone griep.

• moontjuh.

even jou uit de droom halen, ook ik kreeg een oproep en ook ik behoor tot de zogenaamde risicogroep, alleen heb ik de prik uiteindelijk niet gehaalt.

nooit zomaar ergens vanuit gaan, en zeker niet zulke opmerkingen plaatsen als wij gaan er dood van, ben er nog steeds!