Oke dan, weer geen vodafone verkeer. Waar betaal ik me abonnement voor, voor een nep simkaart? Meer mensen met problemen? Site van vodafone ligt dus ook plat……
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsRob,
Je mag verwachten dat er voor iedere dag dat er een storing is een bedrag van het maandelijks te betalen abonnement automatisch wordt terug gestort.
Dit in verband met het niet leveren van diensten waar wel voor betaald word.
Nederland is al 1 van de duurste aanbieders van telefoondiensten, en je mag dan ook verwachten dat het telefoonnetwerk feilloos werkt.
Advies voor Clau65:
Bij veelvuldig slecht werkend netwerk van vodafone, een brief zenden naar Vodafone met vermelding van datum en tijdgroep van slecht functionerend netwerk daarin een korting eisen op het abonnement, indien hier geen gehoor aan wordt gegeven eenzijdig opzeggen in verband met het leveren van een wanprestatie tevens overstappen op een andere aanbieder
Je hoor nooit iemand als alles iedere dag goed werk maar owee als iets even niet werkt, dan komt er een “stroom” van klachten over zo'n aanbieder!Vodafone bied nu als excuus gratis sms'en aan en je hoor niemand meer!
Dus jankers jaag vodafone op kosten en sms je op 5 december van 0.00 uur tot 6 dec 24.00 helemaal ondersteboven!! Daarna kan je je duim wellicht niet meer goed gebruiken, maar dat is dan weer niet jou schuld maar de schuld van vodafone want die bood 24 uur gratis msnen aan en daar moet je zo veel mogelijk gebruik van maken!!
Chat,
Het woordje jankers is ongepast en zegt veel over hoe u in het leven staat.
Wat ik al aangaf Vodafoon krijgt flink betaald voor zijn diensten dus moet gewoon functioneren simpel.
Ik als arbeider ( ja die bestaan dus nog) kan me ook niet permiteren om veelvuldig fouten te maken.
Een mooi gebaar van vodafoon om klanten op verschillende manieren tegemoet te komen oa 1 dag gratis sms voor mensen zonde sms blox , voor de prepaid klant met sms blox een maand de blox gratis, voor vast contract klanten met sms blox mogen dubbel zoveel sms 1 maand lang .
Meer bedrijven zouden navolging moeten geven aan zo een actie bij veelvuldige wanprestatie's
Beste chat
Geef niet chat dat jij sommige dingen niet snap ………..belangrijker is dat het *verhaal* over de diensten die vodafone moet leveren je nu wel duidelijk is, aangezien dat je daar verder geen commentaar meer op heb.
Wens je een fijn weekend, en ik denk dat we het eens kunnen zijn dat het toic als gesloten kan worden bezien
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?