Ik ben er ook met mijn kinderen geweest en tuurlijk waren er veel dingen die anders konden, miss beter maar in ieder geval anders.
Ik ga normaal altijd op pad met een pakje drinken in de tas en een koekje ofzo voor mijn kinderen.
Deze keer niet meegenomen, een goeie leer voor de volgende keer.
Sinterklaas was er miss kort, maar de tijd die hij er was vond ik het wel leuk, het feest draaide inderdaad om het verhaal heen, en wie er ooi bij het grote verjaardagsfeest van sinterklaas is geweest, in ahoy die weet dat ook daar sinterklaas miss een half uur aanwezig is en daar betaal je minimaal 50 euro voor een kaartje en jawel ook voor ouders.
De kinderen die de gratis kaartjes aangeboden kregen, vind ik super dat dat initiatief er was, zo was de gedachte erachter dat je als ouder toch met je kind iets leuks kon doen.
Er stond nl aangegeven dat volwassenen ook moesten betalen en ja.. als je één kaartje krijgt, kun je natuurlijk zelf wel optellen 1+1=2
Zo stonden wij in de rij te waren er ouders/volwassenen stomverbaasd dat ze een kaartje moesten kopen, gelukkig was de zaal en organisatie hierop voorbereid en kon je ook nog kaartjes kopen ana de zaal.
Maar waarom heeft de helft van de volwassenen dan wel ene kaartje en de andere helft niet??? misschien moet er toch goed worden gelezen als je iets wil.
En wat me toch van mijn hart moet, iedereen weet altijd een prikbord te vinden om te zeggen dat het zo slecht was en zo lang duurde, maar dat de sinterklaas na de show uitgebreid het publiek inging en de tijd nam voor de kindreen, hoor je niet.
Ik heb zelf een lijstje samengesteld met dingen die mij waren opgevallen en dingen die ik hoorde van mensen naast mij en dat heb ik ingeleverd bij de organisatie, met de vraag om mij hierover op de hoogte te houden.
Al doende leer je tenslotte, het was de eerste keer en mochten ze het volgend jaar weer doen, weten ze in ieder geval hoe het anders moet.