Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wat is er aan de hand bij Top1Toys?

• Jacqueline

Ligt het nou aan mij, of is die man die daar werkt/eigenaar is altijd zo'n hork? Je vraagt wat, krijgt dan eerst een preek, dan herhaal je de vraag en dán antwoord ie. Maar wel dat ie het beter weet.

Het is dat ie een apart assortiment heeft, maar wát een vréselijke vent :X

• s0ezy mv G. 2006 & B. 2005

Vond ik ook altijd :(

• chat

Je kan 2 dingen doen:

1) je ga naar een andere winkel

of

2) een klacht sturen aan / bellen met:

Domeinnaam top1toys.nl

Otto Simon B.V.

Schuilenburglaan 1

7604BJ ALMELO

J. Hingstman

0546-837777

• Jacqueline

Tnx.

Ik dacht dat het een franchise onderneming was, dus doen ze dan wat ivm. de klant“vriendelijkheid”?

Zal er morgen een belletje aan wagen.

• ikke

nou ik kan je vertelle dat het niet aan jou ligt de meeste mense gaan niet naar top1toys omdat hij je de winkel uitkijkt.. bij retouren doet ie moeilijk… en ik krijg ook altijd tehoren dat mense liever niet naar top1toys gaan.. mensen gaan liever naar bart smit of intertoys..

• Simone

Nou, hier sluit ik me graag bij aan, wat een chargerijn zeg en het lijkt wel alsof het elk jaar erger word.

Het is echt geen leuke winkel, ook tegen kinderen zijn ze erg lomp.

• Jacqueline

Vandaag heb ik gebeld. Bijzonder symphatieke meneer. Graag wil hij de klachten bundelen. Dus als er nog meer klachten zijn….

Ik kopiëer deze topic in.

• moontjuh

vergeet ook niet dat hij altijd duurder is dan bartsmit of intertoys.

maar om me aan te sluiten, tijdje geleden kwam ik daar voor spongebob lego.

nou hij had daar alles van.

ik zeg ik ben op zoek naar iets wat bij de krokante krab past, of de grote spongebob waarin plankton hem bestuurd.

las hij me middenin de winkel de les dat er nooit een krokante krab is gemaakt die ik thuis had, dat die van mij niet echt was(ik heb namelijk de versie die bij lego op de website staat, die zonder de krabburger auto)

het was dus namaak.

gek dat ze hem bij de officiele lego website ook gewoon hebben.

en idd altijd onvriendelijk

• Danny

Ik moet eerlijk bekennen dat ik er alleen heen ga voor het hoog-nodige! Dus dingen die ze bij Intertoys of Bart Smit niet hebben. En dan nog koop ik er alleen dingen die niet te duur zijn. Ik zou er bijvoorbeeld zeker niet mijn wii halen oid. Simpelweg omdat de garantie daar zeer slecht en bedroevend is! Je krijgt nooit je geld terug, altijd een tegoed-bon!!!!! Schandalig! Heb wel eens meegemaakt dat ze iets niet meer hadden (vrij duur cadeau). Ik kreeg mijn geld niet terug, dus was verplicht daar iets anders uit te zoeken!!!! Terwijl ik met dat geld terug, precies hetzelfde terug had kunnen kopen bij bijvoorbeeld Bart Smit.

Die vent is aardig, zolang je snel iets koopt en snel de winkel uit bent.

Van service of uitleg is géén sprake en als blikken konden doden, was menige Heldernaar al dood!

Hij kijkt je op e.o.a manier de winkel uit.

Groet,

Danny uit Julianadorp

• Paola

Hallo allemaal,

Wat ben ik blij om dit te lezen, eerlijk waar.

Ik dacht echt dat het misschien aan mij lag:X

Hij heeft me laatst zo uitgescholden waar de kinderen bij waren. Mijn oudste zoon schold hij helemaal verrot. Het kind was niet meer te troosten.

Mijn zoon wilde even kijken wat er op de doos lego stond, of het paste bij derest van zijn lego. Hij liet alleen de doos uit zijn handen vallen en werd door de desbetreffende meneer bij zijn arm gegrepen en toegesproken.

Hij heeft er een week slecht van geslapen:X

Ik vind persoonlijk dat deze man gestopt moet worden. Hij runt nota bene een speelgoed winkel. Hij is alles behalve vriendelijke tegen kinderen.

WAT EEN MONSTER DIE MAN!