Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Action

• Mar

Hoe zit het nou met de Action?

Het schijnt dat ze niet langer kunnen blijven waar ze nu zitten.

Gaan ze naar het Ravelijncentrum? Komt er een Action in Julianadorp? Gaat de Action weg uit Den Helder?

• Juut

Vraag het aan het personeel of de bedrijfsleidster aldaar ; die zullen het toch wel weten ? ( lijkt mij )

• Jacqueline

Okee. Wat ik gehoord heb van een vriendin.

De kapper to. de outlet van Schoenenreus vertelde dat de Action in dat outlet pand én het pand ernaast komt.

Zou kunnen, het pand ernaast heeft al een “blauwe uitstraling” zeg maar.

• Juut

Nee hoor want de Outlet blijft daar lekker zitten ……… En ik kan het weten, ik heb het uit 1e hand ..

• joya

Van de week de laatste sinterklaasinkoopjes gedaan en ook wat bij de action gevonden.

Staat de bedrijfleidster(?!) te praten met iemand op een dusdaning niveau en geluidssterkte dat het je niet kon ontgaan, en ze vertelde dat het hoog tijd werdt voor een groter pand.

Dus ik vroeg aan de cassiere hoe dat nou zat, ik had nl ook gehoord dat ze weg gingen.

Klopt ze gaan weg, volgens mij in 2010 gaan ze hier weg, maar willen ze naar het ravelijnscentrum, vlak bij Jisk, en die rijschool die daar zit.

Dat pand schijnt zo groot te zijn, iets wat ze niet in de binnenstad kunnen vinden.

Als ik zo om me heen kijk met die leegstand in de binnenstad lijkt het me dat er genoeg grote panden leegstaan en anders splits je het op, ga je de inventaris verdelen, of iets met een etage…..

Ze zagen het zelf helemaal zitten, in het ravelijnscentrum, voldoende parkeergelegenheid, auto voor de deur en vooral gratis parkeren.

Ook hebben de medewerkers het idee dat er meer mensen van buiten de stad komen, omdat ze een nog groter assortiment aan kunnen gaan bieden.

Voor mij persoonlijk, ik vind het jammer, liep er nu vaak even binnen als ik in de stad was, maar straks moet je er echt heel bewust heen gaan, en voor een aantal mensen zonder auto is die drempel weer net even groter, de afstand is iets groter.

Ik denk dat ik er minder vaak ga komen, zeker als ik kijk hoevaak ik bij de winkels op het ravelijncentrum kom.

• Jacqueline

Tis voor mij én goed, én slecht.

Goed voor mijn portemonee (ik kom er té vaak) ;)

Slecht voor mijn “kijk eens wat ik nu weer heb gescoord voor bijna nix” (:D

• tientje

ik kom zeker vaker als ze op het ravelijncentrum komen te zitten(julianador)

maar ik hoop dat ze in de oude aldi op het loopuitpark komen(tu)

• chat

In de krant stond dat Action +/- 1500 vierkante meter aan winkelruimte wil hebben!! Even voor het idee dat is dus zo groot als de nieuwe Deen in J'dorp.

In het centrum is er volgens mij niet zo'n groot pand. Waar ik mij over verbaas is de halsstarrigheid van onze gemeente om deze winkel te verbieden op het ravalijncentrum!

Volgens het bericht in de Helderse courant van 16-09-09 De prijsstunter Action mag zich niet vestigen in het Ravelijncenter. Burgemeester en wethouders van Den Helder hebben een streep gehaald door de plannen.

Het lijkt er gewoon op dat de gemeente Den Helder er veel aan doet om het ondernemers het zo moeilijk mogelijk te maken! Is er ondernemer die groot wil gaan, word het hem onmogelijk gemaakt, is er eindelijk wat industrie aan het ontstaan aan de haven gaat de gemeente onderzoeken of er aan de “achterkant” van deze drukte woningen gebouwd kan worden.

Alle nieuwbou projecten die op stappel staan moeten door woningstichting geholpen worden omdat het anders niet kan doorgaan.

Geef Action gewoon toestemming om zo'n grote winkel te open dat is goed voor de werkgegelegenheid, maar het zal zeker ook mensen vanuit buiten Den Helder lokken! Als ze dan toch al in Den Helder zijn dan zullen ze best bereid zijn om over het vernieuwde kruispunt eind schotenweg nog even naar het centrum willen.

Maar ja in de raad van onze gemeente zitten en aantal ondernemers en die kunnen toch een hoop ondernemende ondernemers het leven redelijk zuur maken!!!!

• Moussy

Als ze al in de oude aldi komen en het is er nog steeds zo'n bende rij ik vast nog steeds wel naar Anna Paulowna.. vanuit J'dorp. En dan vind ik het personeel in DH ook vaak net zo ‘gezellig’ als bij de Top1Toys :D

• Juut

Moussy Schreef:

——————————————————-

> Als ze al in de oude aldi komen en het is er nog

> steeds zo'n bende rij ik vast nog steeds wel naar

> Anna Paulowna.. vanuit J'dorp. En dan vind ik het

> personeel in DH ook vaak net zo ‘gezellig’ als bij

> de Top1Toys :D

:D vooral de bedrijfsleidster ;) Er zijn wel een paar leuke meiden hoor…