Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Action

• dwaaloog

volgens mij komt er in de aldi in julianadorp de blokker te zitten.

• Jacqueline

En volgens mij komen ze in het politiebureau.

• joya

Die bedrijfsleidster is dat nou inderdaad die jonge griet van euh nou hooguit 23.

Ik vond haar een beetje ongeintereseerd overkomen, der vriendje kwam en zei dat ze de winkel wel eens op mocht ruimen, en zei verkondigde doodleuk, nee ik heb meer ruimte nodig…

Nou is Anna Paulowna( voorzover ik weet) ook geen hele grote winkel, en schagen al helemaal niet, het is maar net wat je ervan maakt denk ik.

op zich zouden 2 winkels helemaal geen overbodige luxe zijn, idd één in J'dorp en één in den helder en waar dan, nouja dat zien we vanzelf wel.

• Juut

De bedrijfsleidster is die met die mondhoeken naar beneden …. :-( ….. en geen jong ding

• petra

blokker blijft zitten die neemt de pand van da er bij

• Mar

Ja, en wat er dan in de oude Aldi komt?

Als ik het zo allemaal hoor en lees, dan is de kans best groot dat action uit Den Helder/Julianadorp vertrekt.

Voor veel mensen erg jammer, het centrum wordt al triester.

• nikkie33

goed ik zal helderheid geven

ze blijven in ieder geval tot april daar zitten wat daarna is nog niet duidelijk

ze gaan niet naar het ravelijn centrum omdat de gemeente dat niet wil.

je kan altijd gezellig naar schagen komen daar is het heel gezellig al zeg ik het zelf hahahaha :)

en in anna kan het ook gezellig zijn soms…