Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

helderse dames.

• kytoma

In en in triest is het de dames laten zich vrijwillig afrossen verkrachten zwanger maken en een paar blauwe plekken meer of minder doen er niet toe.Daarna stapt pap (antiliaan( over naar de volgende vriendin en dat alles staat in de telegraaf

• Sjakie

Tja…. triest inderdaad en het erge is dat ze er zelf trots op zijn…

dom dom dom (td)

• xara

Ja en Zaterdag vól in beeld op de TV in de documantaire “Rauw en Puur” !! Lang leve het gastvrije Nederland. Groet Wilma

• Juut

Wilma Schreef:

——————————————————-

> Ja en Zaterdag vól in beeld op de TV in de

> documantaire “Rauw en Puur” !! Lang leve het

> gastvrije Nederland. Groet Wilma

Gastvrij is niet verkeerd hoor Wilma ; het is alleen jammer dat een hele grote doelgroep die gastvrijheid niet verdient …

• xara

Beste Juut dat is ook wat ik bedoel maar zoals overal geldt : De goeie moeten onder de kwade lijden !! En ook ik ben niet tegen immigratie maar vind wel dat als ze zich niet gedragen hier zij dan niet hier thuis horen . Iedereen verdient een kans op een beter leven !! Groet van Wilma

• moontjuh

in en in triest.

als je het mij vraagt mankeren die meiden al iets, misschien thuis weinig liefde gekend of zo want wie in zijn right mind doet zichzelf en soms haar kinderen dit aan en vind het nog cool/vet/gaaf grappig enz…

wel respect voor deze meiden voor het vertellen van hun toch wel moeilijke verhaal

• Juut

moontjuh Schreef:

——————————————————-

> in en in triest.

>

> als je het mij vraagt mankeren die meiden al iets,

> misschien thuis weinig liefde gekend of zo want

> wie in zijn right mind doet zichzelf en soms haar

> kinderen dit aan en vind het nog cool/vet/gaaf

> grappig enz…

>

> wel respect voor deze meiden voor het vertellen

> van hun toch wel moeilijke verhaal

Hai Moontjuh,

dat er thuis (misschien) te weinig liefde gekend is, is ook niet altijd waar…….Ik ken er zat die in een warm liefdevol nest zijn opgegroeid en toch ergens verkeerd gingen……..en dan bedoel ik niet alleen meisjes trouwens.

• Q/M

iemand het gezien ook…………het zal je dochter maar wezen……….

• kytoma

ja ik heb met open mond zitten kijken hoe dom kan een volk van jonge grietjes zijn dat belooft wat voor de toekomst.

Verder heeft mijn schoonfamilie hun vakantie af gezegd die ze zouden door brengen in denhelder,Want ook een gezellig winkeldagje stond op het programma.Maar in deze stad is werkelijk niets goeds.

Deze mensen gaan dus maar weer naar ameland.

Verder heb ik even op de website gekeken waar ze een zooitje vuil opspuiten dat hou je niet voor mogelijk.

Dat deze grietjes mogen helemaal niet op internet rond dolen.

Ze hebben een taal in hun mond als een bouwvakker en die kuist het dan nog.

Die ouders moeten zich zelf dood schamen.

• Jacqueline

Ameland. Is dat niet dat eiland waar het volk loopt te janken dat er een boortoren komt te staan om een put te boren, en dat een paar keer én eromheen?

Zodra de put is gemaakt, is de toren weer weg.

Die jankerds willen wél dat er gas uit het fornuis ed. komt, zolang ze er zélf maar geen last van hebben.

Maar goed, dat is dan weer een heel andere topic.

Kytoma, heeft jouw schoonfamilie dan zúlke beïnvloedbare meisjes bij zich, dat ze zich(zelf) niet vertrouwen ;) Dan zijn ze bij voorbaat al net zo sneu als die meiden die zich laten meppen.

Den Helder heeft méér dan goeds. Maar er zullen altijd mensen, zoals jou, die alléén maar het negatieve willen zien.