Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

aanrijding

• jan

afgelopen woensdag was het denk ik is imstreeks 11 uur tegenover het joco , op de weg komende vanaf het viaduct , bij de oversteekplaats met verkeerslichten , een jongen van plm 15 jaar van zijn fiets gereden door een politie agent in zijn personenauto ,

de jongen had groen , de agent rood

het eerste wat de pasagier riep dat ze niet door rood waren gereden , jammelijk voor hun was er vlak achter hun een vrachtwagenchauffeur die alles gezien had

wat mij verbaast is dat er in geen enkele media er iets over terug te vinden is

toeval? of doofpot?

• jp

zag dat het afgezet was zal wel in de doofpot belanden

• Jacqueline

Aaaaaaah! Wij vroegen ons al af wat er loos was. Wat een etterbakken, door er nog over te gaan liegen ook!

• joya

Ik zat die tijd op het politieburo, een verklaring af te leggen omdat ik van achter ben aangereden en later werdt door de persoon in kwestie geroepen dat ik achteruit ben gereden in een file.

Zie ik op de T-splising bij het bureau een politieauto midden op de weg staan, die de boel tegenhoud.

Een ambulance en 2 busjes van de politie, en terwijl ik naar buiten loop zie ik de ambulance rustig omdraaien en werijden, zonder zwaailichten, of sirene.

Het zal dus wel meevallen, rij ik even later richting het gemeentehuis, zie ik een zwarte bus van het uitvaartcentrum rijden en gelijk zo'n knijpend gevoel in mijn maag, een ambulance mag een persoon die is overleden niet meenemen, de fiets zag er niet uit, helemaal verwrongen aan de voorkant.

Even had ik iets van nee toch…., maar probeer niet gelijk aan het meest negatieve te denken.

Ik heb er inderdaad niks van terug kunnen vinden en moet zeggen heb er niet meer bij stilgestaan tot ik dit las.

Ben erg benieuwd wat er nu idd met de jongen in kwestie is gebeurt? en vooral hoe het met hem gaat.

Het is nog lange tijd afgezet geweest.

• Jacqueline

Jan, zou jij me even willen mailen? Je hoort dan wel even waarover het gaat. Kan je wel melden dat het dan dus níet in de doofpot gaat belanden.

Mijn email: superjacq88@hotmail.com