Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

anna paulona wil geen pedo meer

• moontjuh

las net in de krant dat anna paulona geen veroordeelde pedo in hun buurt willen hebben en vroeg me af wat jullie mening is/was.

zeg erbij dat ik reactie´s las op het net en er waren er zelf bij die vonden dan deze mr ook gewoon mens is en rechten heeft.

EN HET KIND DIE HIJ VOOR De REST VAN ZIJN OF HAAR LEVEN HEEFT GESCHAAD

die had ook rechten.

sorry maar persoonlijk vind ik mensen die deze lui verdedigen hoogstwaarschijnklijk zichzelf indekken omdat ze ofwel dezelfde zieke gedachtengang hebben of een ander steekje los hebben.

en dan het verhaal van je mag geen eigen rechter spelen en moet luisteren naar de rechter die uitspraak doet.

mmmmmmmmmm….. dezelfde rechter die je 4 jaar geeft voor moord enz.

nou ik wist het wel als het om mijzelf ging, een flinke vent die mij tegenhield en de veiligheid van mijn kids gaat boven alles!

• Jacqueline

Niemand wil een pedo in de buurt. Ik ook niet. Maar bij de wet is het zo dat een ieder recht heeft op woonruimte. Dat zeg niet ik, dat zegt de wet.

Persoonlijk vind ik dat een pedo die daadwerkelijk zijn handen niet heeft thuis gehouden, al zijn rechten verspeeld heeft. Jammer dan, game over.

• Moussy

Weet jij precies wat je buurman of buurvrouw uitgevreten heeft? Van deze man is het bekend.. maar weet jij veel wat je om je heen hebt wonen…

• moontjuh

nee dat weet ik niet en dat is hier ook niet het verhaal.

het gaat hier erom dat je WEL weet wat degene heeft uitgespookt.

en de wet, ja daar heb ik dus echt mijn buik vol van, we zijn het lachertje van de wereld zo ondertussen.

waar je in sommige landen de doodstraf krijgt of levenslang loop je hier weg met 1 a 2 jaar.

ik zie het er nog van komen dat nederland eens opstaat en de wet en zijn beperkingen eens hard aan gaan pakken.

• anne

Tja……..wij hebben er ook mee te maken gehad, en komen hem ook nog wel eens tegen,er is gewoon niets aan te doen,het enigste is wat je kan,is hopen is dat ie dood neervalt! (natuurlijke dood dan he,voor dat je het weet,krijg jij straf en die is vaak hoger dan een pedofiel krijgt)

• xara

Ja jammer maar in nederland word vaak de dader beschermd en geholpen en staan de slachtoffers met lege handen !! Elke pedofiel waar van bewijs is dat hij dat is moet gewoon gecastreerd worden !! En niet met pillen want die nemen ze toch niet . Zo en niet anders kunnen deze mensen terug naar de maatschappij !! Wilma

• moontjuh

zou zeggen kijk allemaal de film boondock saints eens, wie weet is dit een voorbeeld van redelijke normale mensen die een hoop tuig even een handje helpen om sneller over te gaan om zo maar te zeggen.

ik moet het niet meemaken dat iemand aan mijn kinderen zit, en die ik dan ook nog eens tegenkom, dan maar een paar jaar zitten, echt

• Anne

Ik kan me er alles bij voorstellen en het lijkt me ook geen goed idee als de man weer in zijn oude buurt en in de buurt van zijn slachtoffertjes weer kan gaan wonen ( ik weet niet of dit het geval is).

Niemand wil in principe een crimineel in de buurt, maar ook die mensen zullen weer ergens moeten wonen als ze hun straf hebben uitgezeten, al zouden we ze het liefst allemaal op de Razende Bol plaatsen.

• Harry Dol

Ontzettend leuk om te zien hoe mooi ons Den Helder was.

Ik wordt er triest van om te zien hoe het nu is.

Neem bijvoorbeeld het Huys Tydverdrijf, Weg!

Cafe Slikker, Weg!

cafe Minneboo, Weg!

De vogeltjesbar, Weg!

Chinees restaurant Dun Hong, Weg!

Cafe restaurant/bowlingcentrum De Branding, Weg!

Cafe De windwijzer, Verpauperd, dus weg!

cafe De branding, Falga, Weg!

Cafe De Pilowbar, weg!

Ouwe Dansschool Corma, Weg!

Gallerie 33, weg!

Tivoli Bioscoop, weg!

Kapsalon Bertus van Amsterdam, weg!

Club Moulin Roes,gesloten!

Een heleboel Helderse mensen, weg!

wat komt er voor terug? Nieuwe Nederlanders om het maar even netjes uit te drukken.

En nog tal van voorbeelden.

De donkere Duinen, hoofdingang, was Prachtig!

Nu is het allemaal verpauperd, kijk maar eens na de paddestoel aldaar! Een Zootje!

Wat hebben en krijgen wij nu?

Kale gaten, een zogenaamd park met scheve bomen. Nog meer scheve bomen(Julianaplein)

Wij kunnen Den Helder in zijn geheel beter SCHEEF NIEUW DEN HELDER noemen.

Laat ik maar stoppen

• Tsjaaa

En dat is de schuld van de Nieuwe Nederlanders ? Lekker kortzichtig ben jij …

Als je het zo'n zooitje vind ( open ten 1e een nieuwe topic ) ga dan bij de Burgermeester en Wethouders zeiken.

Club Moulin Roes????

Bertus van Amsterdam zit er volgens mij al zeker 30 jaar niet meer … ook dát is de schuld vd nieuwe nederlanders??