wat is jullie mening
moet de kerstboom thuis net als de bomen in het stadspark ok scheef staan?
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsDen Helder heeft dit jaar een sterrenherdenkingsboom. Ik vind dat een mooi initiatief.
Ik knip en plak even een stukje uit DH Actueel:
“Het ophangen van de sterren kan in principe tot en met 30 december. De sterren voor in de kerstboom zijn te beplakken, beschrijven of van een foto te voorzien. Ze zijn weersbestendig en gratis af te halen bij de VVV aan het Bernhardplein. “Dat kan pas vanaf eind deze week, want de sterren liggen nu nog op het stadhuis”, benadrukt In ’t Veld.”
Mijn ster is voor mama, die ik ongelooflijk mis. Van tevoren niet te bedenken hoe zeer dit doet!
dan hoop ik dat je op tijd bent begonnen met optuigen sonja, anders is de kerst voorbij voor je alle ballen in de boom hebt
of heb je een klein boompje?
onze katten vinden het ook prachtig om er ballen uit te slaan (daarom zijn de onderste lagen van die onbreekbare plastic ballen) en om uit de bak te drinken.
kerstdorpje eronder is uit den boze: 's nachts meppen ze de hele boel om en plukken de sneeuwdeken uitelkaar X(
maarja, gun die beestjes ook wat plezier, ik heb er geen moeite mee
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?