Wij waren een keer kindje Jezus kwijt Was achteraf één van mijn kinderen mee aan de haal gegaan, vond hem na de kerst terug tussen de Duplo….
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsja een drink bakje
ik snap dat niet hoor die boom in water zetten die is dood hoor is al in september gekapt en dan gaan wij er water en voeding aan geven echt nutteloos
daarom heb ik al jaren een kunstboom voor mij hoefd er geen mooie spar meer neer gehaald te worden
ik zou zeggen aan de kunstboom beter voor de bossen!!!!!
fijne feest dagen!!
Ai Nikkie, hier zit je toch echt héél erg fout hoor in je denken. Dat geeft niet, want je kan niet alles weten, maar lees dit eens:
http://www.duurzaamthuis.nl/echte-kerstboom-verslaat-kunst-kerstboom
Ik vind een echte boom vele malen mooier, maar ik heb gekozen voor gemak, nep dus. Bij 3 weken kerstsfeer denk ik niet echt om het milieu, dan wil ik gewoon mooi. Misschien egoïstisch, maar mijn voetafdruk is “maar” 2,4.
Test het zelf : Uw mondiale voetafdruk?
De mondiale voetstap drukt in hectares uit hoeveel beslag de ondervraagden door hun leefstijl en consumptie leggen op de ruimte die de aarde biedt.Om de aarde ‘heel’ te houden is voor iedere wereldburger 1,8 hectare beschikbaar. Daarbij is rekening gehouden met de nodige ruimte voor natuur.
Nederlanders leggen gemiddeld beslag op 4,4 hectare. Mondiaal gebruiken we met z’n allen meer dan de planeet blijvend kan opbrengen: de aarde raakt op.
De Kleine Aarde, het centrum voor duurzame leefstijl in Boxtel, maakt veel werk van de mondiale voetafdruk als aansporing op minder grote voet te gaan leven. Op de website staat de vragenlijst waarmee iedereen z’n persoonlijke ruimtebeslag in vijf minuten kan berekenen.
In de bijlage Duurzaamheid bij de krant van zaterdag 19 april, worden verschillende bekende Tukkers langs de milieumeetlat gelegd, waaronder Boer Frans, Annie Schreijer-Pierik en Gerco Schröder
Bereken hier uw eigen mondiale voetafdruk!
http://www.dekleineaarde.nl/detail_page.phtml?&publish=&categories=&text02=voet_berekenen&kleur=4&username=dka_gast&password=9999&groups=DKA&kleur=4
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?