Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Slecht weer en geen licht

• Tsjaaa

Het valt me op dat heel veel auto's met slecht weer,overdag gewoon zonder licht rijden! Ze zijn amper te zien, zeker als het weer het niet toelaat om zonder verlichting te rijden.

Ook fietsers moeten hier eens opletten; ik zie HEEL VEEL moeders met kleine kinderen achterop, gewoon lekker zonder licht aan op hun fiets, 'smorgens vroeg de kids naar school brengen. Goed voorbeeld doet goed volgen?

Je zal ze maar doodrijden als automobilist.

Wat kost het extra om je verlichting aan te doen denk ik dan. Is het je leven waard om zonder "kabaal' van je dynamo rond te fietsen???

• rick

ja daar word je echt gestoord van. ik erger me er ook zwaar kapot aan je ziet ze niet en komt heus wel keer voor dat je ze te laat ziet en wie krijgt de schuld jij of ik. ik vindt het verpliht moet worden. zoals vande week met die sneeuw bui gewoon lekker zonder licht rijden zoals autos fietsers en brommers. ik heb altijd me lampen aan op de fiets brommer en in de auto.

den haag moet er wat aan gaan doen.

• Tsjaaa

Ja, dan staan ze op auto's te controleren bij Quelderduyn, terwijl de fietsers rustig zonder licht langs fietsen …

Ik snap dat niet hoor..

Zeker moeders met kinderen achterop!!!!!

• Jacqueline

Yeps, en diezelfde ouders gaan dan wél een prik halen tegen de mexicaanse griep (die helemaal niet zo link is als beweert word, als je op grieppandemie kijkt).

Als de dood dat hun kind “de” griep krijgt, maar vervolgens Russisch roulette spelen in het verkeer.

Er reed trouwens donderdag avond in de sneeuw een automobilist met groot licht, dan zie je zelf ook niets meer GVD :X

• rick

idd snap het ook niet. ik kwam er 1 tegen met alleen ze achter mist lamp aan savonds op de lange vliet ook zo iets kroms :S zelfde dat mensen hun auto lampen niet controleren voordat ze op stap gaan zijn er ook veel met een kapotte voor of achter lamp.

• DH prikker

Ik hoop ook dat ze straks gaan strooien om het vannacht en morgenochtend wat veiliger op de weg te maken.

Ik zie bijna geen strooiwagens ook.. of ligt dat aan mij?:S

• Tsjaaa

Nu je het zegt ; normaal zie je hier om de zoveel tijd de zwaailichten vd strooiwagen, maar heb nu nog niks gezien.

En ze mogen de binnenwegen ook wel eens een ‘beurt’ geven ! Jemig man het is glibberen en glijden!

Trouwens, ook je lichten sneeuwvrij maken hoort bij je auto schoonmaken voor je de weg op gaat als het sneeuwt!!! Zowel voor als achter lichten!

• DH prikker

Precies ze mogen van mij ook wat vaker met die zwaailichten voorbij komen, kom maar op met dat zout!(tu)

• Hallo

Ik merk wel dat er super slecht schoon gemaakt wordt,de wegen waren gister morgen super slecht en de kleine straatjes kan je niet eens lopen.

En maar blijven bezuinigen daar in Den Haag!!!!!!!

En inderdaad dan heb je ook nog van die domme mensen die zonder verlichting de weg op gaan.

sommige mensen zijn ook wel heel makkelijk hoor soms zie je ze rijden en hebben ze alleen een stukje voorraam schoon gemaakt,en dan nog klagen ook als er wat gebeurt.

• Tsjaaa

Ook dát begrijp ik niet nee….

:X