Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

konijnenhok, deze keer niet aangeboden., maar gevraagd

• cis

Ik ben op zoek naar een konijnenhok, of althans iemand die er één voor ons zou kunnen maken of er één heeft tegen een schappelijke prijs.

We hebben een vlaamse reus, die in het voorjaar ook nog eens een nestje krijgt, en dat gaat met geen mpgelijk passen in het hok waar ze nu in woont.

We zijn dus op zoek naar een groter hok.

Wie oh wie kan ons helpen, met een groter hok.

Mocht je wat weten, mail me anders even

• Jacqueline

Op flessepost:

dubbel konijnenhok

mooi dubbel konijnenhok met golfplatendak prijs:70 euro

Naam: m

Plaats: Den Helder

Datum: 20091219

Bekeken: 97

Reageer: doorenmartijn@hotmail.com

Foto staat erbij.

• cis

Hey Jowiri,

hartstikke bedankt voor het meedenken hoor, maar dit is in de hoogte,

ik heb zelf nl een konijnenflat van 3 hoog, terwijl alleen de bovenste nog bewoond is, maar dit is niet echt wat ik zoek, ik ben meer op zoek naar een soort hok wat ze zeg maar ook in donkere duinen hebben, qua grootte, dus dubbel , tegen elkaar evt 1 hok van te maken door een tussenschot weg te halen.

en later miss weer 2 hokken door het tussenschot weer te plaatsen.

Een vlaamse reus op zich is al ene redelijk groot konijn, maar als ze ook nog eens jongen hebben, het kan er 1 zijn, maar het kunnen er ook 10 zijn, en dat moet wel passen natuurlijk.

Dus mocht iemand nog iets weten? ik hou me aanbevolen.

Groetjes cis

• haas

cis,

ik weet wel dat je op internet diverse sites hebt waar je konijnenhoken in alle soorten en maten kunt bestellen. dit hebben wij namelijk ook gedaan.

je krijgt dan een kant en klaar bouwpakket thuis afgeleverd. keurig netjes en hij zit zo in elkaar.alles al voorgeboord enzo.

dat hok van ons kwam helemaal uit zeeland. we zijn er prima tevreden over.

google maar eens op konijnenhokken ofzo. dan krijg je die sites vanzelf. succes!