Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

huisraad gezocht iv met bewindvoering het liefste gratis

• dieuw

goede morgen

ik zoek door omstandigheden en eettafel met plavuizen

gasfornuis of en comfor die op en koelkast kan staan

staande lamp met lees lampje er aan zo dat ik weer kan borduren of lezen

2 pers bed

+11 pers bed

kleding voor mijn zoontje en me zelf

en boverlader was machiene was nu meer dan 1 jaar op de hand of met en camping was machiene want mijn bewindvoering geeft mijn geen geld voor en wasmachiene

buro zoek ik

wie ooo wie heb wat over en kan ons helpen ik zit op 50 euro in deweek en kan niks kopen maar mijn ex heb alles nieuw en ik zit met spullen wat kapot is

ik eb ook weing pannen in huis

mijn pc doet gek dus wie kan mijn helpen om mijn pc goed telaten werken want geld heb ik er niet voor en pc tekopen en ook geen 2 dehandse pc

wie kan ons helpen

het liefste brengen want ben nietin bezit van en auto vr dankvan ons alle maal xx

• haas

je zou eens bij het leger des heils aan kunnen kloppen. of een andere hulpverlenende instantie.

• Heldere-links

Een 11 persoons bed? - Wat ben je van plan? (:D

• joke

gelukkig heb je nog wel internet….

• D.A.

Een keyboard, twee zelfs maar wel even halen ! Zijn nieuw. Normaal is de kinderbijslag vrij, en de belasting / toeslag De kringloop kan ook hoop doen.Praat, en zoek hulp. Probeer een opleiding te regelen, ABN. Zoek een baan, schoonmaken of zo. Ik vind hem knap: mijn pc doet raar. Even goed internet,…………..TJA. Bewinders: als er geen geld is,dan is het er niet. Lijkt me simpel ! Ze zijn overwegend bezig voor jou bezig. Dus ik zou zeggen: get a life ! Wordt er geholpen ? Ja,……. maar niet op deze manier.

• tante theemuts

hoe oud is je zoon en wat voor maat moet het zijn?lekker bewindvoerder heb je dan trouwens.ik krijg 70 euro per week.en de kinderbijslag is toch ook net binnen.kan je daar niet wat van kopen trouwens.dat mogen ze niet voor schulden gebruiken hoor dat hoor jij te krijgen voor je kind.

• Tsjaaa

joke Schreef:

——————————————————-

> gelukkig heb je nog wel internet….

Dat is dacht ik ook een van de eerste dingen die je eruit gooit als je weinig geld hebt…..

Tuurlijk is het klote en gelukkig zijn er mensen die willen en kunnen helpen…Maar soms moet je keuzes maken en dan vind ik eten en kleding toch ook belangrijker dan internet

• joke

wil gerust wat helpen maar waarom zoveel eisen? tafel met plavuizen,lamp MET leeslampje… komen brengen etc.

is elke gift matrieel niet meegenomen?

• .....

De bewind mag kinderbijslag gebruiken als ze te kort komen met rekeningen betalen, dan gebruiken ze de kinderbijslag daar voor.

Maar zou er wel achter na bellen voor de KB, als je niet belt krijg je het ook niet en zetten ze het weg of gebruiken ze het voor schulden af te betalen!

• D.A.

Het is standaard, TV - bed (den ) - lampjes - bank / op stoelen. Vraag de bijstand,…………. Maar goed, het is het te vrij bedrag is weekgeld. Per 4 weken. In haar geval 50,– , per 4 weken is 200,–. De meeste curators willen wel, maar er is geen geld. ( Op is op ). Ook een curator kost geld, een beetje wrang maar zo werkt het zo. Je kun een andere curator zoeken, via de rechtspraak. Maar dat lost niets op ( Op is Op ). Is schat in 900,– ( bijstand voor een volwassenen.) Electra 200,– Huur 700,– ( schat ik in, niet via WS of die andere ). Je kunt krijgen kinderbijslag krijgen, of kinderbijslag en de ziekenkosten ( terug, via de bijstand en min.loon ). Normaal krijg je dat van de curator. Maar als er een rekening ligt, ga die voor ( Internet, verzekering of zo ). Dat geld gaat normaal niet naar de oude / lopende schulden. Ga zelf eens rekenen ! Ook willen curator graag een buffer, sparen. Voor een deurwaarder. Want die gaat niet acoord. Vandaar,…………… We willen wel helpen, maar het begint met IK WIL, en IK KAN NIET. Vandaar, Je bent niet de enigste, hele gezinnen. In Den Helder. In Friesland, Groningen en de hele Noorkop. Regel een baanje,…… klinkt lullig. Maar je word gelukkiger want je vergeet je problemen, een deel. Praat met mensen. Denk voor dat je doet ! Ik had een hersenbloeding, maar jou topic,……….. tja.