Niet doen ! Niet reageren op met extentie: . com /.nu / of yahoo of gmail. Veel spam, en je bent je geld kwijt ( meestal ). Lijkt op de loterij. Het word dat die grapjas stopt met die grapjes ! ( Een extentie is BV: nietdoen@gmail.nu - of zo iets.)
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsWat een flauwekul. Een gmail account is een doodnormaal account. http://mail.google.com/mail/help/intl/nl/why_gmail.html
Ik neem aan dat je bedoeld dat je niet moet reageren op die telefoons op flessepost. Dat is volgens mij ook pure nep.
Net als die meid die steeds jankt dat ze haar telefoon is verloren, en vervolgens een soort van reclame maakt.
Ik houd van spammen!!!!!
www.snel-bestellen.nl Lekker irritant he!!!!! heel veel advertenties op 1 pagina zetten!! Kijk op snel-bestellen.nl Kijk op snel-bestellen.nl Kijk op snel-bestellen.nl Kijk op snel-bestellen.nl Kijk op snel-bestellen.nl Kijk op snel-bestellen.nl Kijk op snel-bestellen.nl Kijk op snel-bestellen.nl Kijk op snel-bestellen.nl
Naam: www.snel-bestellen.nl
Plaats: Den Helder
Datum: 2010-01-10
Bekeken: 11
Klopt ook nog !
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?