Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

telefoonnummer tandartspraktijk vogelzand?

• merel40

hallo

wie heeft voor mij het telefoonnummer van de tandartspraktijk in vogelzand die binnenkort door een andere tandarts wordt overgenomen?

hij is nu van tandarts douw.

ik heb internet, de telefoongids etc. geraadpleegd. kan het niet vinden.

bedankt alvast.(tu)

• Jolanda

Heb er 2 gevonden in Vogelzand:

Lankelma P- TandartsenVogelzand 2111

1788GLDen Helder

0223-642699

Anbeek A- TandartsenVogelzand 3609

1788MHDen Helder

0223-644045

Succes!!!

• merel40

bedankt!

• Jacqueline

P. Lankelma neemt geen nieuwe patiënten meer aan.

• sandra

hoi wordt tandarts hough. je kan vanaf 1 februari bellen met 06-42337439. Leuke en goede tandarts. Zit nu nog bij de praktijk van tandarts beusekom

• Tandartspraktijk Julianadorp bv

Tandarts Hough neemt de patienten over van tandarts Douw (Julianadorp). Hij zal de eerste maanden nog in de praktijk van tandarts Douw werken, maar er wordt druk gewerkt aan een nieuwe tandartspraktijk op de Langevliet 60 B (naast apotheek). Tandartspraktijk Julianadorp hoopt begin april haar deuren te kunnen openen. De tandartspraktijk is nog volop open voor nieuwe aanmeldingen! Binnenkort kunt u een eerste impressie van de nieuwe praktijk krijgen op de eigen website: www.tandartspraktijkjuliandorp.nl en zijn wij vanaf april bereikbaar op 0223 641100. Wij hopen u binnenkort te verwelkomen in de nieuwe praktijk!

• D.A.C. Obdam

Goede morgen,

Ik zou mezelf eerst even voorstellen,mijn naam is mevr Obdam,en ben al enige tijd op zoek naat een tandarts die ook gebitten repareerd en goed kan maken,Want ik heb al enige tijd last van zowel mijn bovengebit als onder door blaren en niet goed zittend gebit denk ik.Ik hoop dat u mij kunt helpen en me in uw bestand wil opnemen.Ik hoop dan ook dat we tot een afspraak kunnen komen, zou uw zo vriendelijk willen zijn contact op te nemen via de mail, en ik hoop dat u dit probleem voor me kunt oplossen.Het liefst zo snel mogenlijk. Alvast bedankt voor uw medewerking.Met vriendelijk groet,

Mevr D.A.C.Obdam

• stuffie

Lijk me niet verstandig om hier alles neer te zetten.

dit is een informatie en discussiebord.

en geen adressen bestand.

Ik heb dit dan ook door gegeven aan de beheerder.

Gr Stuffie

• Bianca

Beste Stuffie,

Aangezien dit een informatie en discussiebord is vind ik het erg fijn dat er een adres wordt aangegeven.

Dit is een absolute normale gang van zaken aangezien het hier om een forum betreft.

Ik ben zelf patient bij tandarts Hough en het was mij niet geheel duidelijk waar hij nu zijn werk zal voortzetten.

Aangezien ik erg tevreden ben over tandarts Hough zal ik ook meeverhuizen naar zijn nieuwe praktijk, hier is geen enkele

twijfel over mogelijk. Erg vriendelijke tandarts die erg goed weet om te gaan met patienten die angst voor de tandarts hebben.

Proficiat met de nieuwe praktijk. Ik weet zeker dat dit een groot succes wordt.

Vriendelijke groet, Bianca

• stuffie

Het gaat erom dat mevrouw Obdam haar gegevens wilde op laten nemen in het bestand van de tandarts.

Het lijkt mij geen verstandig idee om je adres hier op het PB te melden.

En het lijkt mij ook dat het prive aangelegenheden zijn. en die de andere PB lezers niets aangaan.

Ik heb dan ook gevraagd aan de beheerder van het PB om haar adres te verwijderen.

Gr Stuffie