Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Klusjesman om behang af te stomen gezocht.

• v van beek

Woonkamer, entree, 2 slaapkamers halletje van 1 gezinswoning op Middelzand moeten van Behang ontdaan worden.

anders doet de woningstichting dit voor veel.

er is over het oude behang geverfd met muurverf op waterbasis.

Is er een klusjesman die dit voor een betere prijs dan de woningstichting doet?

Groet V van Beek

• chat

Misschien handig om je email of mobiele nummer te vermelden!

• josje

misschien handiger als de klusjesman zijn email achterlaat toch?

• patrick

hallo ik las t bericht dat jullie iemand zoeken ivm t verwijderen vh behang in jullie woning.ik zit sinds kort in de ww en ben druk op zoek naar werk nu ik nog niks gevonden heb wil ik graag wat om handen hebben.mochten jullie nog niemand gevonden hebben voor t klusje bied ik me graag aan om het behang te verwijderen..ik vraag 10 euro per uur .mocht je intresse hebben hoor ik t wel.groeten patrick

• chat

@josje zie de reactie van de beun ook zonder email adres.

De bouw licht op één oor alle klusbedrijven willen graag aan het werk tegen een uurloon van tussen de 30 en 35 euro per uur!

Tip aan van Beek kies vooral NIET een beunhaas dan loop meer dan redelijke kans om zelf flink het haasje te worden!! Geen bon is GEEN garantie!!

• patrick

v van beek Schreef:

——————————————————-

> Woonkamer, entree, 2 slaapkamers halletje van 1

> gezinswoning op Middelzand moeten van Behang

> ontdaan worden.

> anders doet de woningstichting dit voor veel.

> er is over het oude behang geverfd met muurverf op

> waterbasis.

> Is er een klusjesman die dit voor een betere prijs

> dan de woningstichting doet?

> Groet V van Beek

hierbij nog even mijn email mocht je intresse hebben mvg patrick peejay1_hoogwoud@hotmail.com