Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

iemand die deze kat kent?

• ik

iemand die deze kat herkend?

Loopt rond in middelzand!!

hij is vrij mager! Je voelt alles zitten hij heeft vannacht rond deze tijd 1:23 hier gegeten zat in de keuken toen ik daar kwam.. heb hem wat eten gegeven..en zat te eten alsof ie al 3 weken niks had gegeten hij is wel lief komt vragen om aandacht!

en mocht iemand wat weten dan hoor ik dat graag…

.

• anja

even een updat over de kat.

Het is een zeer aanhankelijke kat welk graag aangehaald wil worden , niet schuw dus.

Staat vrij hoog op de poten en is niet echt klein te noemen .

4 witte sokjes , witte bef die doorloopt naar de kin. de rest van de vacht is zwart en heeft witte snorharen.

het is een gecastereerde kater of gewoon een poes.

Poes kan in en uit lopen maar blijft gewoon binnen .

verder is ze/hij broodmager , het kan zijn dat de poes ziek is maar kan ook zo zijn dat hij/zij al een paar weken op straat leefd .

voorlopig houden we de kat hier thuis voor een week en als de rechtmatige eigenaar zich niet meldt dan zijn we genoodzaakt de kat naar het asiel te brengen daar we zelf genoeg katten hebben.

Ik heb de kat aangemeld bij amivedi.

toch hoop ik via het prikbord de eigenaar te vinden. want dat de kat bij iemand hoort is duidelijk te merken aan de kat.

dus medeprikkers help mij de baas vinden voor ik hem/haar naar het asiel moet brengen.

• stelli64@hotmail.com

ik denk dat het om mijn kat gaat.

wil je me bellen ajb?642170

• stelli64@hotmail.com

bel mij ajb 642170