Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Vriendelijke huisarts voor kinden

• Marjolijn

Wie o wie weet er een vriendelijke huisarts die goed met kleine kinderen is??? In de omgeving J'dorp.

Wij zijn erg onttevreden over onze huisartsenpraktijk en hebben altijd een rotgevoel als we weer thuiskomen met lege handen en het motto ziek maar uit…

• Jolanda

Zelf zitten wij bij Loopuytpark. Dr Jansen. Heb daar altijd een goed gevoel bij. Dr vd Ploeg is ook goed.

Succes!

• Kaatjuh

Hoi Marjolijn,

Ik sluit me bij de mening van Jolanda aan, het is een TOPpraktijk met geweldige artsen. De assistentes iets minder maar oke.

Groetjes Kaatjuh.

• Monique Jdorp

Ik sluit me hier ook volledig bij aan. Wij vinden vooral dr. vd Ploeg erg leuk. Neemt goed de tijd.

• merel40

ik sluit me bij het verhaal over de assistentes in deze praktijk aan. niet vriendelijk, en werken ook niet correct.

ze spreken wat met je af, en doen het vervolgens niet, geven niks door wat wel is afgesproken etc.

dan moet je daar weer achteraan bellen etc.

heel erg vervelend!

en dat is mij niet slechts 1x overkomen, maar echt tig keer helaas.

hele vervelende ervaringen met die assistentes.:(

en helaas kom je toch echt in 1e instantie met 1 van die assistentes in aanraking.

• Anne

Misschien dat Mien Dobbelsteen nog beschikbaar is als assistente van Dokter van der Ploeg ? ;-)

Ik hoop trouwens dat de assistentes dit lezen. Accuraat zijn en patientvriendelijk is wel erg belangrijk als je assistente bent.

• marjolijn

Dank jullie wel.

Maar was dokter v/d Ploeg niet degene die weg was gegaan? Of is dat de praktijk van boven. Want daar zitten wij nu en gaat echt niet lekker zo.

• Jolanda

Nee, vd Ploeg is niet weg gegaan, maar dr Harms. Daar is wel weer een (vrouwelijke) arts voor in de plaats gekomen. Kan niet zeggen of die kindvriendelijk is.

Succes!

• kapacha

En van de huisartsenpraktijk die erboven zit, is dr. van de Poel met pensioen gegaan. Ik heb gehoord dat zijn opvolger net zo goed is.

• Marjolijn

Idd klopt ik was in de war met v/d ploeg en v/d poel.

We zijn afgelopen week bij de nieuwe arts geweest boven in de praktijk en hij is super.. Teminste ik hoop dat het zo blijft.

Heel erg bedankt voor het meedenken!