Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Vriendelijke huisarts voor kinden

• chat

Wat ik mij afvraag wat word er eigenlijk bedoelt met een “vriendelijke huisarts voor kinderen” zijn er dan huisartsen die onvriendelijk zijn tegen kinderen?

Of word hier eigenlijk bedoelt dat de ouder(s) de huisartsen onvriendelijk vinden omdat deze even via “dokter online” hebben gekeken wat het kind mankeerd en voorbereid tegen de huisarts zeggen van mijn zoon of dochter mankeerd dit of dat en ik denk dat het …………………. is. Kunt u daar even iets voor geven.

Als de arts op zijn beurt dan zegd ach het valt allemaal wel mee, paar dagen op tijd naar bed en veel laten drinken, dan zou dit een reden kunnen zijn om de huisarts niet vriendelijk te vinden!

Het is denk ik vele malen beter om een en ander met deze “kind onvriendelijke” huisarts persoonlijk uit te spreken, i.p.v. dit via het prikbord te doen want je kan deze “kind onvriendelijke” huisarts zomaar eens heel hard nodig hebben!!

Dit geld overigens net zo goed voor de opmerkingen over de assistenten, als deze je niet netjes, lomp of afspraken niet na komen dan bespreek je dat met de huisarts, die betaald deze assistenten!

• Moussy

Ik zit zelf ook bij koegras en herken de verhalen niet. Er is wel een vrouwelijke arts die wat nors en kort door de bocht kan zijn, maar als je zelf duidelijk bent is er niets aan de hand.

• tientje

ook ik herken bovenstaand verhaal over koegras niet.

ik werk zelf in de gezondheidszorg en ze zijn(tu)

• Marjolijn

Ten eerste heb ik deze post niet hier neergezet om de dokters af te kraken maar omdat ik op zoek ben naar een goede huisarts voor mijn zoontje en wilde weten wat jullie ervaringen zijn!!! Daarbij gaat het echt om een klein kind.. Niet om wat ik vind van de arts want ik ga zelf wel naar hun toe en ook ik vind ze niet prettig maar voor volwassenen heel bekwaam maar niet voor mijn kind..

Lijkt mij dat ik dat toch gewoon mag vragen