Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

PIP behang

• cis

Ik ben op zoek naar een stukje van ongeveer 70 cm PIP behang.( 2 x 35 cm kan ook)

En dan het behang met de bloemtjes, het zijn dacht ik roosjes je hebt ze in blauw en in roze/rood.

Omdat ik maar een klein stukje nodig heb, vind ik het zonde geld om een rol van beide te kopen, deze zijn nl rond de 35 euro per rol.

Wie heeft er onlangs behangen en nog een stukje over?

De andere behangetjes van PIP zijn ook erg leuk en welkom, maar mijn voorkeur gaat uit naar het roosjes behang met het stipje.

Ik heb het al bij verschillende winkels die dit behang verkopen, gevraagd of ik niet een stukje kan overkopen van de proefrol, maar helaas, tot nu toe zonder resultaat.

Ik hoop zo meer geluk te hebben, je hebt nl bijna altijd wel “over” als je hebt behangen.

Groetjes Cis

• QM

hoi, misschien kan je eens kijken of vragen op m,plaats, daar bieden ze het behang ook per meter aan……….

groetjes en sucses(tu)

• cis

Hoi,

Heb je gelijk in hoor, daar wordt het idd ook aangeboden, maar zit je ook aan de portokosten, van pakketpost, het mooiste is natuurlijk als je het niet gevouwen wordt.

Daarom eerst proberen in de buurt, zodat ik het kan ophalen.

Groetjes

• Jacqueline

Deze bied vrij veel aan: http://link.marktplaats.nl/317608683

Ik zou toch even kijken, want als je kleine stukjes nodig hebt, kan het misschien in een enveloppe evengoed?

• Jacqueline

Cis, er staat ook het één en ander in Zwaagdijk. Ik ga vrijdag naar Enkhuizen, ik zou het voor je mee kunnen nemen. Dan kan jij het daarna bij mij in Den Helder kunnen ophalen. En zelfs iemand in Enkhuizen.

http://link.marktplaats.nl/316368589

• Kaatjuh

Jowiri, mijn complimenten!!!

Ik vind het lief dat je zo behulpzaam bent!

WIlde ik even zeggen…..

Groetjes Kaatjuh

• Jacqueline

Dank je wel Kaatjuh :) Tis geen moeite ;)

Ik kom elke 2 weken in EH en ik weet goed de weg in West Friesland.

• ciska

heel erg bedankt voor het aanbod, Jowiri, ik heb ze even gemaild met de vraag of het behang wat ik zoek ook in hun bezit is, ik hoop daar spoedig mee over te horen.

Als ze het hebben, ga ik graag op je aanbod in, en hoor je nog even van mij, groetjes