Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

steriliseren konijn

• car

Weet iemand waar ik het goedkoopste mijn konijn ( ram) kan laten helpen, en wat het dan ook kost?

Ze hadden gezegd dat ik alleen mannetjes had maar nu heb ik ineens een baby konijntje in mijn hok… dus iets klopt er niet :-) aan wat ze mij hebben verteld (:P)

wel lief en gelukkig maar eentje maar ik wil het toch voor zijn, en als ik het lees word de mam gelijk weer gedekt dus voor de 3e keer dan maar :-)

Graag reacties

• car

(:P)

• Moussy

Gewoon zelf even rondbellen, weet je meteen wie de goedkoopste is. Ik zou zelf voor de beste kiezen ;)

• jo

sorry ca :( ze hadden het mij ook verteld…

maar kelintjes als verassing was toch best leuk ;)

• car

nou ik neem aan dat elke dierenarts wel een goede is… hij heeft toch een diploma wat kan er nu misgaan met een knipje in zijn balletjes. We gaan dus voor de goedkoopste.

• Moussy

Tja, wat jij wil, maar de ene dierenarts doet het alleen onder narcose en een andere met verdoving.. een narcose is nogal risicovol bij een konijn (meer als bij een hond of kat bijv.) dus daar zou ik ook even goed op letten.

• Monique Jdorp

Niet iedere dierenarts is konijnkundig! Let erop dat er een gasnarcose wordt gebruikt. Op www.konijnen.nl staat veel informatie over het castreren van konijnen.

Ikzelf ga altijd naar de Dierenkliniek Zuiderkaag in Schagen. Hele aardige mensen met verstand van zaken, goede service, goede dierenartsen met uitstekende apparatuur.

• jo

hm we delen de kosten wel ca… maar nog ff wachten, want 1 per keer valty mee toch en is best leuk ;-)

• car

ja nog ff wachten, wil eerst wel kleine konijntjes, suus wilt er ook nog eentje dus dat moet goed komen.

delen is altijd fijn :-)(:P)

• Moussy

Tuurlijk, er zijn nog niet genoeg konijntjes op marktplaats…