Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wat Moet je der mee..

• Piet

Weet je wat vervelend is!!!! mense die bij de riepel staan om krantjes teverkopen!!! straatjournaal of wat het ook wezen mag.. lijkt wel of ze daar nooit weggaan. tis ZWAAR irritand!! ookal kom je 8x in en uit ze blijve je hallo zeggen.. van mij mogen ze wel weg

• Rob

Luister piet die mensen doen op een eerlijke manier een € per krant te verdienen

laat ze lekker staan of wil je 8x overvallen worden door een crimineel die niet zijn geld op een eerlijke manier wil verdienen

• asjuh

http://www.pasopaardig.nl/ :D

• Kaatjuh

Piet,

Ik sluit me aan bij jou hoor!!!

Ik koop regelmatig het straatjournaal maar nu ze het steeds meer opdringen raak ik er zat van.

Ze dringen de krant steeds meer aan je op, proberen het nog wel op een nette manier te doen maar het stoort me gewoon.

Ik voel me bijna opgelaten om er langs te lopen.

Groetjes Kaatjuh

• Hallo

Ik ben het helemaal met Piet eens,vindt het super vervelend als die gasten er staan en ze blijven Hallo zeggen als je langs loopt,ze kunnen beter s morgens de krant gaan bezorgen dan verdienen ze ook nog wat kunnen ze andere mensen ook niet irriteren.

• joke

hallo///dat is dus het probleem een krant bezorgen moet op paper hé, en dat is nu net niet wat niet kan…

en ook ik vind het vervelend hoor, omdat er elke x iemand anders staat…

• seagal

van mijkrijgen ze geen rooie rot cent . he rob kun jej ze niet ff terug brengen waar ze vandaan komen .

vriendendienstje

• Piet

JA en vervolgens weg rijden in een BMW Rob!!!!! En dan nog ze staan der elke dag.. ik vind het vervelend!!!!

• Jacqueline

Ik heb er geen problemen mee. Ik haal de meeste boodschappen bij de Vomar en daar staat altijd dezelfde vrouw. Zij zegt mij gedag, ik zeg haar vriendelijk gedag terug en dat is het. Ik geef ook geen geld, omdat ik niet weet wat ze daarmee doet. Ik heb bij wijze van spreken geen zin om 1 of andere verslaving te promoten.

Met Sinterklaas heb ik haar een speculaastaartje gegeven. Maar ze vraagt nooit, en dringt nooit aan.

Ik denk dat als je bij de winkel aangeeft dat “jouw” straatjournaal-verkoper vervelend is, dat ze diegene dan wel even aan zijn/haar jasje trekken. Dat kost ze nml. klanten.

• Kaatjuh

Jowiri heeft gelijk.

Bij Dorperweerth (Vomar) zijn ze niet zo opdringerig als bij winkelcentrum De Riepel.

Mailtje naar het straatjournaal gestuurd met een link naar dit bericht ;)

Groetjes Kaatjuh