Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

dekamobiel

• miamoreforever

Wie heeft er ervaring met de dekamobielkaart?

Heb hem zondag gekocht,maar tot nu toe kan ik er nog niet mee bellen.

En krijg ik de melding,beperkte verbinding.

Ligt het aan mijn telefoon of hebben andere er ook problemen mee?

• moenie

Ik heb er vandaag een gekocht maar kan er ook niet mee bellen.De telefoon geeft aan dat er geen netwerk is.Op verschillende plaatsen in Apeldoorn heb ik het geprobeerd,maar hij doet niets.Ik heb de klantenservice een e-mail gestuurd met de vraag hoe dat kan, Maar ja, het is zondag dus zal morgen misschien iets horen?

• Ria

Ik woon in Haarlem en daar doet hij het ook niet. Ik ben al uren kwijt om het te proberen: soms doet het wel, maar een paar uur later krijg ik toch weer de melding 'SIM-kaart plaatsen“ in het scherm. Een ander mobiel toestel blijft hangen op ”Netwerk zoeken".

• miamoreforever

Ik ben met mijn kaart terug gegaan naar de winkel.

Had eerst gemailt maar van het contact adres kreeg ik helemaal geen reactie terug.

Eerst werd er een probleem van gemaakt dat ik geen bon had,had verwacht dat hij het deed dus zei dat ik geen bon wou.

Uiteindelijk werd er gezegt dat ze gingen mailen en dat ik de volgende dag terug mocht komen.

Toen ik de volgende dag terug kwam werd er eerst gezegt dat ik zelf weer moest mailen:S

Daar ging ik niet mee akkoord,uiteindelijk hebben ze met het hoofdkantoor gebeld en had ik het geluk dat ik een nieuwe kreeg.

Die het gelukkig wel doet.

Zo mijn advies voor iedereen is,test hem in de winkel en nog een tip bewaar anders de bon.

succes.

• Anouk Groot, DekaMobiel

Beste Mia,

Nog veel belplezier met DekaMobiel. Ik ben blij dat alles nu werkt voor u. Hoop dat het voor de anderen ook allemaal werkt nu! Mocht het niet werken, stuur dan een bericht via www.dekamobiel.nl. Dit is de snelste manier. De helpdesk neemt binnen 2 werkdagen contact op met u! Veel belplezier met DekaMobiel.

Groet,

Anouk, DekaMobiel

• Ria

Beste Anouk van Dekamobiel,

“Binnen twee dagën” is niet snel. Zeker niet als je zoals ik al zo'n 3 weken bezig bent om uit te zoeken wat er aan de hand is en waarom de simkaart (ook de tweede) het soms wel en soms niet doet. Ik word gek van de melding “SIM-kaart plaatsen”. De reacties die ik van jullie Helpdesk terug krijgen leveren helaas steeds niets op.

• Dewi

Mijn moeder heeft hem ook van de dekamarkt, en die doet het ook niet, ook niet in bvb een andere mobiele telefoon, terwijl ze wel simlockvrij zijn, echt heeeel irrirant! Er staat steeds, nieuwe simkaart plaatsen, of geen netwerk. En mijn moeder is al terug gegaan naar de winkel, maar daar doen ze er niks mee, slechte service en slechte kwaliteit!!! Niet meer intrappen dus!, Ik ga nu maar weer eens mailen, kijken of we wat horen!

• petra

ik vind van deka mobiel erg goed maar nu heb ik toch een mededeling als ik opwaardeerd in de winkel moet ik twee dagen wachten dat het op me kaart sta dit is heel vervelend want ik moet altijd veel bellen jamer hoor ik hoop dat het gaue beter ga want dit ga zo niet anders ben ik genootzaak een andere te kiezen groetjes petra

• Ron

hmmm bij de Deka haal je toch je boodschappen ??