Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Tetris/Blokken

• Jacqueline

Ik heb ooit een spelletje gehad, soort van Gameboy, maar dan alleen met Tetris. Ik heb al wat zitten Google-en, maar weet iemand of die handconsoles nog steeds bestaan?

Of heb jij er 1 en wil je er vanaf? Laat het dan even weten svp. Ik zou hem graag voor zaterdag willen hebben.

• Leo Klepper

Als je zo'n minimodelletje bedoelt met zwart/wit lcd-scherm, dan heb ik er zo een. Ziet er zo uit: http://www.intheattic.co.uk/images/G&W/Mini/Tetris_Mini.JPG

• Jacqueline

Ja dát bedoel ik! Wat wil je er voor hebben?

• Leo Klepper

Waar ik nog nieuwsgierig naar ben, is waarom je het graag voor zaterdag wilt hebben…

• Jacqueline

Hahahhaha ik reis zaterdag af naar Brunssum, dieper in Limburg kan je niet zitten geloof ik.

Nu rijd ik graag auto, maar voor een weekend retour betaal je 46€, en dan laat ik mijn auto mooi staan. Veilig ook voor zondag :$

Maar ik ben iemand die zich snel verveelt en niet stil kan zitten, dus ik moet wat te doen hebben. Boek mee en een spelletje, dacht ik zo.

• Leo Klepper

Okay, leuk. Voor een verse bos bloemen is het spelletje van jou, er moeten wel 2 nieuwe knoopcelbatterijen in (zitten ook in gehoorapparaten). Mail me om iets af te spreken: leo.p.klepperAPESTAARTJEgmail.com