Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

gezocht stapmaatje

• sonja

hallo,

is er iemand ergens een vrolijke vrouw die in het weekend wel eens uit zou wllen, maar geen zin heeft om alleen te gaan?

mijn naam is sonja ik ben 48 jaar heb 2 kinderen die een eigen sociaal leven hebben onderhand en een man die in de offshore zit en dus heel veel weg.

ik ben geen type voor het oudhollandse cafe waar ze andre hazes draaien, maar hou wel van een stevig stukje muziek.

wil wel eens uit maar vindt het vervelend om alleen de kroeg binnen te stappen.

dus als er iemand is die denkt ik wil ook wel eens een avondje uit , maar er in haar eentje niet de hort op wil mail me.

gr. sonja

• anton

altijd gezellig hoor

• sonja

Antonia?:)-D

• anton

het kan altijd hoor ,gezellig.met wat aan passingen

• sonja

@anton,

vertel eens wat meer?

wat bedoel je?

• robert

hoi

leuk ik ga ook vaak alleen en van kroegies hou ik soms van maar meetst al grote zalen een favoriet van mij is de lexion in zaandam als je van dat soort houdt laat het me weten je mag gerust mee met me

ik hoop iets te horen ben 41 jaar

gr robert

• seagal

volgens mij zoekt ze een vrouwelijke stapmaatje heren ik weet niet of jullie kunnen lezen.

• anton

maar wij heren houden ook van stappen ,en zoeken ook wel een stap maatje ,wat maakt het toch uit of het een man of een vrouw is het kan altyd gezellig woerden in de kroeg

• sonja

ik zoeek een MEVROUW om mee op stap te gaan heren.

denk niet dat mijn man het leuk vindt als ik met een wildvreemde meneer op sta ga ,

terwijl hij het geld aan het verdienen is in nigeria.

hoop er tevens een vriendin aan over te houden.

gr sonja

• tiger woods

met een man kan je er een vriend aan over houden (ook leuk )