Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

gezocht slachtoffers van politie beleid

• tieme wakker

wie o wie is vandaag ook slachtoffer geworden van een onterechte boete voor het niet dragen van een gordel.

wij werden staande gehouden vandaag rond half 3 en mij zus kreeg een boete van 90 euro voor het niet dragen van een gordel terwijl zij deze wel droeg!

na ons kwam er een witte bedrijfswagen met daar in een man die het zelfde was over komen. wie o wie is dat wij zouden graag in contact met je komen omdat we samen sterk staan tegen dit beleid. een controle door iemand met mischien wel slechte ogen? wie is er nog meer slachtoffer geworden.

• merel40

op welke weg was dat dan?

• Josti van de tostie

ze zullen je niet zomaar een boete gegeven hebben denk

we bekeuren alleen maar bij het echt niet dragen van een gordel

• Joop

Hier in den helder zijn ze een stel naaiers 1ste klas. ik heb dit ook al meegemaakt 2 weken terug bij donkere duinen precies hetzelfde.

• Anne

Ik loop altijd door de Donkere Duinen zonder gprdel, dus ik mag wel oppassen ! X(

Maar zonder gekheid een onterechte bon lijkt me behoorlijk balen, het lijkt me moeilijk te bewijzen dat je hem wel hebt gedragen ( en andersom natuurlijk dat je hem niet om had zonder foto e.d.). Ik neem aan dat ‘'men’' er vanuit gaat,dat de politie gelijk heeft.

• anton

en als dat nog niet genoeg is ,die 90 euries doen ze er nog 6 euro administratiekosten bij ,maar dat zie je pas bij ontvangen van de giro wat een gigantiese schoften

• Juut

Als ze je aanhouden, zien ze toch dat je je gordel om hebt?

• Rob

Het is zo bij de Politie

artikel 1. de Politie heeft altijd gelijk

artikel 2. heeft de Politie geen gelijk dan treed artiket 1 in werking

dus je heb geen poot om op te staan

• Ray

Surf naar Flitsservice.nl

Daar kunnen ze je adviseren over o.a. dit soort bekeuringen.

Wel even een acount aanmaken.

Groet

• nikkie33

hebben ze weer stage lopers bij de politie?

die moeten ook wat doen en ja dan is de burger de l*l

:X