Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Tandarts

• Jacqueline

Jorick, ze is/was alleen niet bereikbaar een tijdlang vóór haar zwangerschapsverlof.

Echt, héél patiëntvriendelijk.

• accres

wil je wel afraden om naar accres te gaan zeer slechte ervaringen met hun

en zijn heel erg duur

• Pink

Ik zat bij Accres, maar ben om verschillende redenen weg gegaan.

Onder andere dat ze daar buitenlandse tandartsen hebben die je niet goed kan verstaan.

Ik zit nu bij tandarts Rümke, hele aardige man!

Hij zit op de Ruyghweg.

Website: http://www.rumke.nl/

• Rene

Ook ik heb Rumke !! ieder half jaar controle , problemen worden alleen voor een hoop geld opgelost , of helemaal niet , ben thans op vakantie in Colombia , en daar maar eens naar de tandarts gegaan gevolg , twee chirurgische ingrepen ter behoud van een voortand en een kies voortand werdt verdrongen door een ontsteking welke al was gemeld bij Rumke , Rumkes oplossing was , tand trekken en een brug plaatsen ontsteking heeft hij nooit gezien ondanks mijn gemelde pijnklachten ! kosten , 1250 euro , kies met wortel zwaar aangetast door caries niet gezien door Rumke nu behandeld in Colombia , kies en tand zijn gered

totale kosten voor twee chirurgische ingrepen plaatsen van kunstbot nodig door het verval van bot door de ontsteking , omgerekend 750 euro , verder nog 3 gebroken vullingen vervangen volledige gebitsreiniging 5 tandhalzen gevuld wegens pijnklachten bij koud en warm voor totaal , 215 euro,,,,,,, Rumke , ik niet meer !!!!!!!

• ThePeter

Elke tandarts is toch bezig met zijn zakken vullen.

Hier een vulling vervangen daar nog maar eens een foto.

Maar ik heb er niks op tegen hoor.

Zo werken automonteurs, stukers, schilders en verkoopers in winkels ook.

Ze zijn allemaal hetzelfde,

Geef ze eens ongelijk, wat zou jij doe in hun plaats.

i.d.d. ook alleen maar denken aan je eigen verdienste en niet aan het belangen van je klant.

• Jacqueline

Tot je kiespijn hebt. Dan weten mensen niet hoe snel ze naar de tandarts kunnen hollen. Dan zijn ze maar wat blij met de zorg die tandartsen kunnen bieden.

Zo zijn er ook mensen die járen niet heengaan, en dan bellen en nog eisen stellen ook. Ik wil nú en direct! En niet willen snappen dat de agenda vol staat.