Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

wk pins vomar

• nathalie

hallo allemaal

wij zijn opzoek naar 5 wk pins en dat moet alleen frankrijk zijn.

Wij hebben namenlijk vier dozen pins gehad van de vomar in alkmaar voor de kinderen in roemenie en nu hebben wij al 13 setjes compleet wie o wie kan ons helpen om de kinderen in roemenie blij te maken met zoiets kleins.

Ik heb helaas niet erg veel om te ruilen maar mocht ik er een hebben die je nog nodig heb kan je die krijgen van mij

groetjes nathalie

• Ana

Hallo Nathalie,

ik ben ana en mijn zoontje heeft eentle dubbel van frankrijk, hij zou graag willen ruilen met eentje van de volgende landen: mexico,engeland,algerije, australie, spanje en zwitserland.

Mocht dat lukken dan kan hij ook op school nog vragen of hij een paar kan scoren voor jou van frankrijk.

Ik hoor van je.

Groetjes,

Ana en Miguel

• zwefer

nee sorry ik heb ze wel maar ik wil ze graag ruilen :) 'k heb ze allemaal en sommige dubbel

• Juut

Belachelijk maar de aktie bij Vomar is al af :(

• h tetenburg

ik zoek nog 2 keer duitsland wk pins van de vomar

• leni

Hallo,ik zoek alleen nog nederland. Kunnen jullie mij helpen? ze vragen op internet belachelijke prijzen voor de gratis gekregen pins. Ik vergoed uiteraard de verzendkosten. Met vr.gr. leni

• Mick

Hallo,

Ik heb Frankrijk 2 x.

Heeft u misschien Nederland 1x Spanje 3x Uruguay 2x?

Ik ruil alleen.

Groetjes Mick